  • Data: 2019-06-21 23:25:31
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-21 o 22:32, Animka pisze:

    > Ty to taki mądry jesteś, bo załatwiasz kredyty ludziom i znasz wszystkie
    > procedury i kruczki.
    > Dobrze mieć wpływy z dwóch źródeł, a nie z jednego, bo jak się założy
    > konto to pieniążki co m-c muszą wpływać, a potem je wydawać kartą np. po
    > 200 zł. m-cznie. Niektórzy rezygnują z jednych kont i zakładają inne dla
    > tych paru groszy. Ja nie mam już ochoty skakać z jednego konta na
    > drugie, Zreszt a jestem zadowolona ze swojego Banku pomimo, że żadnych
    > promocji nie mam.

    procedury i kruczki?
    wystarczy czytać i (nawet średnio ogarniać) w języku polskim, zawsze
    jest napisane co zrobić trzeba, aby dostać coś

    daję tel. za 350 zł to go biorę, nie sprzedam tylko dam komuś w prezencie

    nawet jak masz 500+ to możesz przelewać pomiędzy kontami i warunki
    spełniasz, a żyć trzeba więc wydatki się robi

    co za różnica, że czasem zieloną kartą a nie srebrną czy niebieską

    są promocje, z których korzystać warto oraz takie, na których zarabia
    głównie bank

    wystarczy wiedzieć co i kiedy zrobić, nie trzeba się nawet sprzed
    komputera ruszać

    --
    pozdrawiam
    RobertS