  • Data: 2019-06-23 11:52:57
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jedyne, gdzie się sprawdza Twoje "nie ma nic za darmo".

    Dziękuję za zwrócenie uwagi ale ja piszę z poziomu miasta i pracujących
    rodziców. Tu też nie ma nic za darmo.

    > Chyba że ktoś ma miękkie serce albo czuje się "zobowiązany". Na to też nic nie
    poradzę, czytania umów nie da się nauczyć kijem ;P

    Czy to jest wina Kowalskiego że umowy są takie jakie są? Dziwisz się że
    mam wstręt do podpisywania umów?

    na dniach podpisałem dwie umowy na telefon. W jednej muszę w określonym
    terminie zrezygnować z ochrony wyświetlacza A w drugiej z ochrony
    antywirusowej.
    WCISKAJĄ MI TO NA SIŁĘ a drobnym druczkiem piszą jak z tego zrezygnować.
    Nie mam wyboru bo robią tak wszyscy.
    Rzygam podpisywaniem umów w których traktuje się mnie jak debila z
    którego da się wydoić więcej niż mu się zdaje.

    > Raczej lotności, bo rzeczywiście wypłaty zabraknie komuś tak "sprytnemu", że myśli,
    że to musi być z wypłaty

    A na fafnastej stronie umowy okazuje się że jeśli przelew nie nastąpi
    podczas pełni księżyca to musi to być z wypłaty. ZNAMY TAKIE NUMERY

    > Dla mnie bomba, wolę to niż reklamy w tv - od nich mam tylko ból głowy, a z wiśni
    brzęczący dochód.

    To może pochwal się tym dochodem. Ile realnie i w jakim czasie bo banków
    jest określona ilość wyciągasz na miesiąc. Może czegoś nie rozumiem.
    Może jesteś emerytem z dużą ilością czasu. Może masz nienormowany czas
    pracy? może pracujesz na dziele? I jakie są Twoje normalne dochody.
    Pochwal się że mimo plucia Ci w twarz jesteś zadowolony z 200 zł
    miesięcznie. Może zrozumiemy Twoje poświęcenie ;-)