  • Data: 2019-04-09 14:23:51
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 13:59:12 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:

    > Hurra, dzisiaj przyszła kurierem umowa, podpisałem i zabrał. Ciekawe,
    > czy na kartę będę czekał kolejne dwa miesiące. Ogólnie traktuje to już
    > jako rozrywkę, bo nie wyobrażam sobie żeby bank rozpatrywał wniosek dwa
    > miesiące. W dokumentach jest informacja - "pośrednik kredytowy DSA Sp. z
    > o.o. W-awa, Młynarska 48" - nie znam, ale widocznie ta firma tak
    > opieszale działa.

    To jest zapewne powód, dlaczego citi, mimo rewelacyjnej oferty, ma tak słaby wzrost
    kredytówek. Może się u nich zatrudnić i złożyć wniosek racjonalizatorski?

    Ja czekałem miesiąc od pierwszej rozmowy, aż bank się odezwie - już się serio bałem,
    że ktoś mnie nabrał i dane wyłudził, tym bardziej, że sporo się tego wniosku w banku
    naszukać musieli.

    Ale jak już umowa jest, to i kredyt gotowy, karta powinna być za tydzień. A promo się
    nie przeterminowała?

    A co w końcu wyszło z tym "księdzem/doradcą"?