  • Data: 2019-01-31 12:57:59
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 12:04:53 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Fascynujące :-) 50 zł to jest 2 godziny mojego czasu. Tak jestem
    > umysłowy ;-)

    Taaa, nic dziwnego, że tak tanio można kupić taki "umysł", który nie potrafi
    policzyć, że mieć 50zł i nie mieć 50zł to razem 100zł.
    I któremu nie chce się kliknąć 3 razy, żeby 50zł zarobić, a zamiast tego woli
    wypisywać głupoty na usenecie, co zajmuje więcej czasu za nic.
    Dlatego 50zł to jedynie godzina mojego czasu ;P