    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Thu, 31 Jan 2019 12:04:08 +0100

    > Do tego kotlet odgrzewany, kto chciał z tej promo skorzystać to już skorzystał.
    > Słuchawka jak zwykle taki trochę lepszy entry-level - przynajmniej w temacie OP
    napisał, że to redmi 6a, a nie, że xiaomi aj waj - i do tego po raz kolejny citek się
    popisał, dając w promo telefon bez NFC - jednocześnie chwaląc się google pay. Ale to
    takie odrzuty ma firma, od której to tanio kupują.
    > Lepiej więc wziąć 400zł do wydania w biedronku.
    >
    > A zapis oznacza tyle, ze kartę trzeba trzymać do czasu otrzymania nagrody, czyli
    m.in. nie wolno odstąpić od umowy (jest na to 14 dni, teoretycznie w tym czasie da
    się wydać 1500zł, nawet uwzględniając tempo poczty przy dostarczaniu kart). To nie
    jest problem, bo karta bezpłatna bez warunków.
    > Ale jak tylko dostaniesz nagrodę, należy kliknąć w "zamknięcie karty" w ST, wtedy
    dzwoni citek i można dostać kolejną promocję - 100zł moneybacku w zamian za wydanie
    1000zł w ciągu 3 miesięcy (czyli moneyback 10%).
    > A jak te 3 miesiące miną i wpłynie ta stówka, to akcję się powtarza i wtedy
    proponują moneyback 50zł ;>
    > W kwietniu sprawdzimy, co się stanie przy trzecim wypowiedzeniu ;>

    Fascynujące :-) 50 zł to jest 2 godziny mojego czasu. Tak jestem
    umysłowy ;-)