eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwreforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum › Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    From: Piotr Sieniawski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    Date: Wed, 11 Feb 2009 06:35:41 -0800 (PST)

    On 11 Lut, 15:01, "Criss" <j...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Sieniawski" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:12e3528e-3bb5-4f85-be38-16dee150f3a9@
    v15g2000yqn.googlegroups.com...

    > Dla łatwości obliczeń. Chodziło mi tylko o ilustrację niesprawiedliwych
    > zasad działania tego systemu.
    Jesli dziecko bylo jedno w rodzinie to prawdopodobnie mialo lepszy
    start niz kazde z tych szesciorga na ktore pracowal tylko ojciec.
    Jesli tak to pewnie zarobki mialo w przyszlosci wieksze.

    > Jesli wielodzietna matka nie pracowala to z czyich podatkow
    > finansowano chodnik po ktorym do szkoly (oplacanej z podatkow)
    > chodzila szostka rodzenstwa?
    >
    > M.in. z podatków płaconych przez pracującego ojca rodziny wielodzietnej.
    Ale rodzina "jednodzietna" placila wiecej podatkow.

    > Ale kwestia dotyczy  ZUS.
    Skoro "jednodzietna" rodzina placila wiekszy podatek na dzieci rodziny
    wielodzietnej to teraz niech sie te dzieci nie buntuja, ze placa na
    ich emeryture.

    > Ten bankrutujący moloch jest kulą u nogi rozwoju
    > państwa. Zasady jego działania są
    > niesprawiedliwe np. oprawcy społeczeństwa np esbecy dostają wysokie
    > emerytury za trzymanie za mordę
    > tegoż społeczeństwa ze składek ZUS wpłacanych przez toż społeczeństwo.

    Oprawcy spoleczenstwa nie ciagna ZUSu pod wode.

    Moze jestem zmanipulowany ale jakos tak mi sie po glowie tlucze cos o
    lewych rentach i lewych zwolnieniach lekarskich. Moze beneficjenci
    tychze to sa obecni oprawcy spoleczenstwa.