eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwreforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum › Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
  • Data: 2009-02-11 15:09:56
    Temat: Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    Od: "Criss" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Sieniawski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:9f564cde-b37f-4eee-b124-cc695aa64096@v39g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 11 Lut, 15:01, "Criss" <j...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Sieniawski" <p...@g...com> napisał w

    wiadomościnews:12e3528e-3bb5-4f85-be38-16dee150f3a9@
    v15g2000yqn.googlegroups
    .com...

    > Dla łatwości obliczeń. Chodziło mi tylko o ilustrację niesprawiedliwych
    > zasad działania tego systemu.
    Jesli dziecko bylo jedno w rodzinie to prawdopodobnie mialo lepszy
    start niz kazde z tych szesciorga na ktore pracowal tylko ojciec.

    Zgoda. ALe to nie działa w 100%. Znam świetnie prosperujące osoby z rodzin
    wielodzietnych
    i zdemoralizowanych jedynaków.
    Powtarzam: schemat jest uproszczony; chodzi o ilustrację tego, że istnienie
    ZUS jest ze względów nie tylko
    ekonomicznych, ale i moralnych - szkodliwe

    Jesli tak to pewnie zarobki mialo w przyszlosci wieksze.

    Żeby było w miarę sprawiedliwie zarobki jedynaka musiały by być
    szesciokrotnie większe
    od zarobków 6-ga rodzeństwa (a co jeśli któryś z nich zostanie zamożnym
    przedsiebiorcą?
    niemożliwe?)

    > Ale kwestia dotyczy ZUS.
    Skoro "jednodzietna" rodzina placila wiekszy podatek na dzieci rodziny
    wielodzietnej to teraz niech sie te dzieci nie buntuja, ze placa na
    ich emeryture.

    szóstka dzieci "odda" społeczeństwu z nawiązką byle były dobrze wychowane.
    Np. Kupując 6 razy więcej, niż jedynak, jedzenia, butów, ubrań itp, może
    nawet w firmie jedynaka

    > Ten bankrutujący moloch jest kulą u nogi rozwoju
    > państwa. Zasady jego działania są
    > niesprawiedliwe np. oprawcy społeczeństwa np esbecy dostają wysokie
    > emerytury za trzymanie za mordę
    > tegoż społeczeństwa ze składek ZUS wpłacanych przez toż społeczeństwo.

    Oprawcy spoleczenstwa nie ciagna ZUSu pod wode.

    Moze jestem zmanipulowany ale jakos tak mi sie po glowie tlucze cos o
    lewych rentach i lewych zwolnieniach lekarskich. Moze beneficjenci
    tychze to sa obecni oprawcy spoleczenstwa.

    Zgadza się. Ale nie oprawcy, tylko cwaniacy dojący niesprawny system.
    Skoro potrafi to koleś udający inwalidę, to co dopiero ktoś z "góry" znający
    jak działa system
    i jego słabe strony i prezesa ZUS.

    PZdr
    C.