eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwreforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum › Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
  • Data: 2009-02-11 17:11:41
    Temat: Re: reforma emerytalna a zus w kontekscie wypowiedzi dietra na forum
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rick wrote:

    > ic nie rozumiesz. To nie jest sprawiedliwość ale to jest sprawiedliwość
    > Mógłbyś wskazać różnice pomiędzy tymi sprawiedliwościami ?
    >
    > Rick

    Jeżeli pytasz poważnie, to chętnie odpowiem. W/g mnie nie ma nic takiego jak
    obiektywna sprawiedliwość. Każdy ma swoja definicję sprawiedliwości. Być
    może moja jest całkiem różna od Twojej. Sprawiedliwość społeczna jest, w/g
    mnie, wtedy jeżeli silniejszy politycznie dyma słabszego politycznie np.
    górnicy drobnych przedsiębiorców albo urzędnicy resztę obywateli czy
    rolnicy pozostałych na KRUS. Przykłady można mnożyć bo polska rzeczywistość
    jest złożona tylko ze sprawiedliwości społecznych.