  • 1. Data: 2003-04-02 12:27:11
    Temat: Re: promocja KK w WBK
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MichalL wrote:

    > A ja złożyłem tydzien temu :(

    Wycofaj i złóż jeszcze raz w onnym oddziale :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-04-02 12:32:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    MichalL wrote:
    > Idą śladem Multi.
    > KK lub KK Gold za 50% ceny katalogowej + możliwość otrzymania Swatch-a
    > (zegarka a nie samochodu).

    zaczyna sie ostra konkurencja na rynku KK. Ciekawe jak w takich warunkach
    PKO BP uda sie zdominowac ten rynek..?

    > Papiery należy złożyć miedzy 7 kwietnia a 30 czerwca.
    > A ja złożyłem tydzien temu :(

    odwolaj i zloz ponownie.

    D.

  • 3. Data: 2003-04-02 13:17:12
    Temat: promocja KK w WBK
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Idą śladem Multi.
    KK lub KK Gold za 50% ceny katalogowej + możliwość otrzymania Swatch-a
    (zegarka a nie samochodu).
    Papiery należy złożyć miedzy 7 kwietnia a 30 czerwca.
    A ja złożyłem tydzien temu :(

    MichalL

  • 4. Data: 2003-04-03 07:42:25
    Od: "boa" <a...@N...poczta.fm>

    > zaczyna sie ostra konkurencja na rynku KK. Ciekawe jak w takich warunkach
    > PKO BP uda sie zdominowac ten rynek..?

    mysle ze chca przejac klientow lukasa z promocji z przed dwoch lat - ten
    termin jednoznacznie na to wskazuje chyba dokladnie w takim czasie wydawali
    KK lukasa
    przypuszczam ze lukas straci 70% starych klientow...

    Łukasz Lizak

  • 5. Data: 2003-04-03 08:01:33
    Temat: Odp: promocja KK w WBK
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik boa <a...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6goli$p5t$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    wydawali
    > KK lukasa
    > przypuszczam ze lukas straci 70% starych klientow...

    musi byc najpierw porownywalna oferta, czyli tak jak bylo z lukasem, karta
    za free + gratisowe opcje jak np ubezpieczenie... mnie chetnie
    przechwyciliby bo juz plastyk sie wytarl i warto zmienic ale chwilowo nie ma
    nic interesujacego a poza tym juz nie zdarze zlozyc rezygnacji z lukas kk
    (45 dni przed chyba...)
    ale generalnie zaczyna byc interesujaco... moja pierwsza VC byla przez kilka
    lat KK PKOBP (jeszcze jako studenta) i chetnie wrocilbym na rozsadnych
    zasadach czyli im mniej kosztowna tym lepiej

  • 6. Data: 2003-04-03 08:34:16
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    boa wrote:

> [...]
    > czasie wydawali KK lukasa
    > przypuszczam ze lukas straci 70% starych klientow...

    Lucas pewnie straci ale czy w zamian zyska PKO ? To juz predzej BZWBK z
    oferta karty za 50% czy Multi. Tak naprawde PKO musialby wydawac w promocji
    karty za darmo (jak to zrobil Lucas kiedys) - wtedy mialby szanse zdominowac
    rynek.

    D.

  • 7. Data: 2003-04-03 08:48:13
    Od: "krab" <_...@h...pl____>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości
    > KK lub KK Gold za 50% ceny katalogowej + możliwość otrzymania Swatch-a
    > (zegarka a nie samochodu).
    > Papiery należy złożyć miedzy 7 kwietnia a 30 czerwca.
    > A ja złożyłem tydzien temu :(

    mozliwosc otrzymania - nie jest to wiec prezent bezwarunkowy
    ponadto obnizka oplaty dotyczy tylko karty glownej, wiec chcac przeniesc sie
    z lukasa otrzymalbym de facto ok 30 zl w promocji, ktora to kwote musialbym
    wydac w us - jako oplate za uzyskane zaswiadczenia :(
    Jesli klient wydaje ok 1000 zl miesiecznie, to bank zarabia na takiej karcie
    ok 300 zl rocznie, a im ciagle malo i ciagle podnosza oplaty za uzytkowanie
    Rok temu placilem za kk + dodatkowa ok 60 zl, teraz juz w granicach 100,
    przy dalszej podwyzce oplat uzytkowanie kk stanie sie po prostu
    nieatrakcyjne i placenie elektronem bedzie po prostu tansze.

    Nie chce mi sie liczyc dokadniej, ale uzyskanie debetu w koncie (np mbank) i
    placenie elektronem juz chyba obecnie wychodzi na podobnym poziomie cenowym
    co przy kk.

  • 8. Data: 2003-04-03 09:20:59
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    krab wrote:
> [...]
    >
    > Nie chce mi sie liczyc dokadniej, ale uzyskanie debetu w koncie (np
    > mbank) i placenie elektronem juz chyba obecnie wychodzi na podobnym

    tez dochodze do podobnego wniosku. Sadze ze w obecnej dobie autoryzowania
    wszedzie i praktycznie dla kazdej kwoty zaczynaja nabierac sensu zwykle
    karty debetowe albo nawet karty kredytowe electron. Sa tansze a zysk
    dodatkowy z "wypuklosci" KK jest watpliwy i rzadko sie z niego korzysta.
    Chyba ze ktos liczy na jakies punkty lojalnosciowe z roznych programow. Bo
    koszt 2 KK (podstawowej+dodatkowej) w granicach 100zl to przesada. Dla
    klientow splacajacych wszystko w grace period zysk z odsetek z reguly nie
    zrekompensuje wysokiej oplaty. W zamian banki powinny zaczac wydawac tanie
    VC debetowe. Wowczas moznaby zrezygnowac z tanich VE czy ME i jako jednej,
    jedynej karty korzystac z VC debetowej dolaczonej do konta - zarowno z
    bankomatu jak i w trakcie zakupow. BTW - podobno mBank mial wprowadzic VC
    debetowe, czyz nie ?

    D.

  • 9. Data: 2003-04-03 09:42:41
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

> [...]
    > jedynej karty korzystac z VC debetowej dolaczonej do konta - zarowno z
    > bankomatu jak i w trakcie zakupow. BTW - podobno mBank mial wprowadzic VC

    Kiedys Bank Gdanski mial VC debetowa polaczona z kontem. Byla super.
    Duzo lepsza od obecnej kredytowej, ktorej obsluga jest koszmarna (dwa
    dodatkowe rachunki w dziwaczny sposob niepolaczone i nie dajace sie
    polaczyc z rachunkiem glownym). Nie wiem dlaczego z niej zrezygnowali.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-04-03 09:55:17
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > dodatkowe rachunki w dziwaczny sposob niepolaczone i nie dajace sie
    > polaczyc z rachunkiem glownym). Nie wiem dlaczego z niej zrezygnowali.

    a czy w ogole jakis bank oferuje VC debetowa sprzezona z kontem (nie mowie o
    kartach charge czy gold) ? Czyzby produkcja plastiku wypuklego byla o tyle
    drozsza od plaskiego ze bankom nie oplaca sie wprowadzac VC do kont ?

    D.