    From: "Damian" <x...@o...PoLand>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: promocja KK w WBK
    Date: Thu, 3 Apr 2003 10:01:33 +0200
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    Użytkownik boa <a...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6goli$p5t$...@n...news.tpi.pl...

    > mysle ze chca przejac klientow lukasa z promocji z przed dwoch lat - ten
    > termin jednoznacznie na to wskazuje chyba dokladnie w takim czasie
    wydawali
    > KK lukasa
    > przypuszczam ze lukas straci 70% starych klientow...
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Łukasz Lizak

    musi byc najpierw porownywalna oferta, czyli tak jak bylo z lukasem, karta
    za free + gratisowe opcje jak np ubezpieczenie... mnie chetnie
    przechwyciliby bo juz plastyk sie wytarl i warto zmienic ale chwilowo nie ma
    nic interesujacego a poza tym juz nie zdarze zlozyc rezygnacji z lukas kk
    (45 dni przed chyba...)
    ale generalnie zaczyna byc interesujaco... moja pierwsza VC byla przez kilka
    lat KK PKOBP (jeszcze jako studenta) i chetnie wrocilbym na rozsadnych
    zasadach czyli im mniej kosztowna tym lepiej