  • 11. Data: 2005-09-11 10:42:14
    Temat: Re: problemy z BIK
    Od: "p.wis" <p...@p...com>

    czy taka sytuacja kwalifikuje sie do zgloszenia do BIK, czy zaleglosc
    naliczona na ROR za prowadzenie rachunku jest powodem do umieszczenia mnie w
    bazie BIK jako kredytobiorce z niesplacanym kredytem

    Przemysław Wiśniewski
    Grupa Fop.pl
    www.fop.pl

  • 12. Data: 2005-09-11 10:46:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 12:42:14 +0200,
    osoba podpisana: p.wis <p...@p...com>
    napisała:
    > czy taka sytuacja kwalifikuje sie do zgloszenia do BIK, czy zaleglosc
    > naliczona na ROR za prowadzenie rachunku jest powodem do umieszczenia mnie w
    > bazie BIK jako kredytobiorce z niesplacanym kredytem
    Tak.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 13. Data: 2005-09-11 11:44:27
    Od: "p.wis" <p...@p...com>

    czyli jedyna moja linia obrony to niesluszne naliczanie oplat za zamkniety
    rachunek, na co nie mam dowodow...... hmmm swietnie......
    ladnie mnie udupili

    dzieki za pomoc

    Przemysław Wiśniewski
    Grupa Fop.pl
    www.fop.pl

  • 14. Data: 2005-09-11 11:55:12
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:4324033c$0$6510$f69f905@mamut2.aster.pl grupowicz Marek
    Ciszewski napisał:

    > A ja zrezygnowalem z konta w VW podczas pamietnej akcji wprowadzenia
    > oplat.
    >
    > Dyspozycje wyslalem zanim zaczeli naliczac oplaty, ale doszla do nich juz
    > po tym fakcie (poniewaz wyzerowalem wczesniej konta zrobilem debet na
    > okolo 4zl).
    >
    > Kilka tygodni pozniej dostalem poczta potwierdzenie zamkniecia kont, nie
    > wspominali nic o debecie. Myslicie ze beda sie czepiac?

    Najprawdopodobniej anulowali opłatę (ja tak miałem).
    Zawsze można zadzownić, podać dane i dowiedzieć się.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 15. Data: 2005-09-11 12:00:52
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dg0srf$qcr$1@inews.gazeta.pl grupowicz Gree napisał:

    > Jak ja zamykałem konto w BZ WBK poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia
    > konta - Pani która mnie obsługiwała zdziwiła się niezmiernie, że o coś
    > takiego proszę

    Hehehehe,

    Najlepiej jak wypłacałem dolce w BZWbk. Awizuję. Kobieta odlicza dni i mówi,
    prosze przyjść w środę, na pewno będzie, na bank.
    Jak ok, ale proszę kopię dyspozycji (na której widniała data wypłaty), którą
    musiałem wypełnić i zdać. Po lekaturze tej grupy wiem że na wszystko niemal
    trzeba mieć papier ;-)
    Babka obruszyła się po co mi , ruszyła na zaplecze na konsultacje. Wraca po
    5 minutach. Zmienia mi datę na czwartek, każe podpisać zmianę i daje kopię.
    Komedia.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 16. Data: 2005-09-11 13:17:59
    Temat: Re: Re: problemy z BIK
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Jak ja zamykałem konto w BZ WBK poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia
    >konta - Pani która mnie obsługiwała zdziwiła się niezmiernie, że o coś
    >takiego proszę - powiedziała, że czegoś takiego jak *potwierdzenie
    >zamknięcia* w BZ WBK w ogóle nie ma. Skończyło się na tym, że dostałem
    >podpisane przez Nią ksero dyspozycji zamknięcia konta.

    ja mialem to samo, mialem chyba 2 konta walutowe i 1 studenckie, na
    zadne nie dostalem potwierdzenia zamkniecia, gdy o nie spytalem to
    pani na ekranie pokazala mi tylko ze niby zamkniete, i nie wydaja
    zadnych pism z ytm zwiazanych, wiec do dzis naprawde nie wiem czy to
    konto mam zamkniete czy nie? :(

  • 17. Data: 2005-09-11 13:19:48
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    <cut.>

    Tak.

    A mi się wydaje że BIK sam z tym nic nie zrobi bo on nie jest od zmian w
    bazach. Takiej zmiany należy wymagać od banku który dokonał wpisu. A bank
    moze anulować wpisy.

    Po pierwsze p.wis powinien sprawdzić swój raport konsumencki
    http://www.bik.pl/wniosek_klienta_indywidualnego.htm a potem udać się do
    banku który dokonał wpisu (na raporcie konsumenckim jest podana nazwa
    banku).

    Darek

  • 18. Data: 2005-09-11 14:15:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    p.wis wrote:
    > czyli jedyna moja linia obrony to niesluszne naliczanie oplat za
    > zamkniety rachunek, na co nie mam dowodow...... hmmm swietnie......
    > ladnie mnie udupili

    Niekoniecznie :-) "Przerabiałam" nie zamknięcie konta w systemie BZWBK przy
    okazji wypłacania resztówki (coś koło 3 PLN) z konta mojej mamy (byłam
    pełnomocnikiem). Po usłyszeniu, że zamiast dostać 3 PLN na piwo mam dopłacić
    6 PLN do interesu zażądałam sprawdzenia teczki klienta, gdzie leżą sobie
    pisemne dyspozycje (kwit potwierdzający zamknięcie miałam, ale nie przy
    sobie) i po obejrzeniu teczki "pani kierowniczka", która wcześniej wmawiała
    mi sklerozę (że nie zamknełam, a teraz chcę wyłudzić 6 PLN :-) zmiękła i w
    zębach oddała co trzeba :-) Co prawda sprawa była bieżąca (2 miesiące po
    zamknięciu rachunku), ale możesz spróbować tej samej drogi w oddziale. Jak
    nie pomoże, to wysmaruj pisemną reklamację z opisem sytuacji i złóż (za
    potwierdzeniem!) w tymże oddziale, podkabluj też oddział do rzecznika
    klienta (cóś takiego ma BZWBK - namiary powinny być na ich stronie). Po
    wyprostowaniu sprawy zażądaj (pisemnie oczywiście) sprostowania danych w
    BIK.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-09-11 14:35:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Gree <g...@t...o2.pl> wrote:

> [...]
    > takiego proszę - powiedziała, że czegoś takiego jak *potwierdzenie
    > zamknięcia* w BZ WBK w ogóle nie ma. Skończyło się na tym, że dostałem

    Coz. Chyba w wiekszosci 'starych marmurkowych' taka prosba powoduje
    zdziwienie obslugi. Ja mialem podobna sytuacje 2-3 lata temu, zamykajac
    Eurokonto w PEKAO. No ale w koncu sie doczekalem, chociaz na poczatku mi
    w ogole probowali wmowic, ze rachunek moge zamknac jedynie w swoim oddziale
    (ja bylem w Wawie, a macierzysty oddzial w Szczecinie).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2005-09-11 16:15:43
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dg1e5v$f9$1@inews.gazeta.pl grupowicz Glenn napisał:

> [...]
    > BZWBK - namiary powinny być na ich stronie). Po wyprostowaniu sprawy
    > zażądaj (pisemnie oczywiście) sprostowania danych w BIK.

    Popieram, z tym bankiem gada się właśnie na takiej płaszczyźnie.
    No chyba że p.wis zna kierownika sali :-)

    --
    S pozdravem,
    August