eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblemy z BIK › Re: problemy z BIK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy z BIK
    Date: Sun, 11 Sep 2005 16:15:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <dg1e5v$f9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dg0rb0$h2u$1@atlantis.news.tpi.pl> <dg11mt$fm9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <dg15av$lo2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3987.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1126448128 489 62.87.141.147 (11 Sep 2005 14:15:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Sep 2005 14:15:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363169
    [ ukryj nagłówki ]

    p.wis wrote:
    > czyli jedyna moja linia obrony to niesluszne naliczanie oplat za
    > zamkniety rachunek, na co nie mam dowodow...... hmmm swietnie......
    > ladnie mnie udupili


    Niekoniecznie :-) "Przerabiałam" nie zamknięcie konta w systemie BZWBK przy
    okazji wypłacania resztówki (coś koło 3 PLN) z konta mojej mamy (byłam
    pełnomocnikiem). Po usłyszeniu, że zamiast dostać 3 PLN na piwo mam dopłacić
    6 PLN do interesu zażądałam sprawdzenia teczki klienta, gdzie leżą sobie
    pisemne dyspozycje (kwit potwierdzający zamknięcie miałam, ale nie przy
    sobie) i po obejrzeniu teczki "pani kierowniczka", która wcześniej wmawiała
    mi sklerozę (że nie zamknełam, a teraz chcę wyłudzić 6 PLN :-) zmiękła i w
    zębach oddała co trzeba :-) Co prawda sprawa była bieżąca (2 miesiące po
    zamknięciu rachunku), ale możesz spróbować tej samej drogi w oddziale. Jak
    nie pomoże, to wysmaruj pisemną reklamację z opisem sytuacji i złóż (za
    potwierdzeniem!) w tymże oddziale, podkabluj też oddział do rzecznika
    klienta (cóś takiego ma BZWBK - namiary powinny być na ich stronie). Po
    wyprostowaniu sprawy zażądaj (pisemnie oczywiście) sprostowania danych w
    BIK.


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1