  • 11. Data: 2003-06-05 11:13:08
    Temat: Re: [pr] Miliony złotych na złe konto
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> writes:

    > Taak, i moze jeszcze sie okaze, ze elixir nie zweryfikowal nazwy
    > beneficjenta.

    Co to znaczy "Elixir nie zweryfikowal nazwy"? Nazwe moze ewentualnie
    weryfikowac czlowiek, tego sie nie da robic automatycznie. Nie
    istnieje cos takiego, jak jedna jedynie sluszna nazwa posiadacza
    konta.

    MJ

  • 12. Data: 2003-06-05 11:20:28
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    WAM napisał(a):

    > Ale ta kwota szla z urzedu skarbowego, po co wiec mieli by oszczedzac
    > na przelewach :)
    pisalem ze sorbnet jest niestandardowy, latwiej puscic 2-3 elixiry
    wiecej niz zastanawiac sie gdzie i ktora opcja puszcza sie sorbnet
    tym bardziej ze przelewy eliksirem i tak sie wykonyje, wiec przy
    podziale np. zamiast 30 przelewow eliksirem wypuszcza sie 32
    a tak by bylo 30 + jakis tam sorbnet
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2003-06-05 11:49:01
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > weryfikowac czlowiek, tego sie nie da robic automatycznie. Nie
    > istnieje cos takiego, jak jedna jedynie sluszna nazwa posiadacza

    To dlaczego honorarium z UWr wróciło z BZWBK gdyż zamiast Piotr Solarz
    napisali tam Piotr Solorz?

    Piotrek

  • 14. Data: 2003-06-05 12:01:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> writes:

    > To dlaczego honorarium z UWr wróciło z BZWBK gdyż zamiast Piotr Solarz
    > napisali tam Piotr Solorz?

    Bo ktos _recznie_ sprawdzil. Nie wyobrazam sobie inaczej.

    Michal Jankowski/M. Jankowski/Michał Jankowski dziala.

    To male piwo, ale TPSA/TP S.A./Telekomunikacja Polska S.A./TPSA
    Warszawa/TPSA Warszawa Poludnie/... i milion jeszcze wariantow i
    wszystko przeciez dochodzi...

    MJ

  • 15. Data: 2003-06-05 12:22:50
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > Bo ktos _recznie_ sprawdzil. Nie wyobrazam sobie inaczej.

    Dlatego dziwi mnie, że nie sprawdzono ręcznie przlewu na 6.5 Mzł

    Piotrek

  • 16. Data: 2003-06-05 12:45:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz"
    > To dlaczego honorarium z UWr wróciło z BZWBK gdyż zamiast Piotr Solarz
    > napisali tam Piotr Solorz?

    jak bylo przeslane na niektualny rachunek (np w starym formacie) i nie
    zadzialal automat to wtraca sie czlowiek i wtedy na nazwisko moze popatrzyc
    *** blad ***

  • 17. Data: 2003-06-05 12:49:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz"
    > Dlatego dziwi mnie, że nie sprawdzono ręcznie przlewu na 6.5 Mzł

    wyjasnienie szczegolow w dzisiejszej papierowej GW
    *** blad ***

  • 18. Data: 2003-06-05 13:01:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> writes:

    > Dlatego dziwi mnie, że nie sprawdzono ręcznie przlewu na 6.5 Mzł

    Moze i sprawdzono, ale konto bylo zalozone na wlasciwa firme, tyle ze
    na podstawie falszywych dokumentow...

    Ciekawe, kto w tym maczal palce, bo ze byl to jakis "insajder", to
    pewne. Tylko nie wiem - z firmy, z US, czy moze z obu i z banku tez
    8-)

    MJ

  • 19. Data: 2003-06-05 13:17:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RobertS"
    > pisalem ze sorbnet jest niestandardowy, latwiej puscic 2-3 elixiry

    w dzisiejszej GW jest szczegolowo
    gosc zalozyl w BPH PBK rachunek jako przedstawiciel Volkswagen Motor
    Polska - jakies lewe dokumenty mial.
    Poten wyslal NIP-2 z falszywymi pieczatkami i podpisami - US zmienil w
    komputerze konto i poszlo. Z 67 mln zdazyl wybrac 2 mln z bankoatow w
    Niemczech
    niestety w sieci tego nie znalazlem - tylko na papierze
    *** blad ***

  • 20. Data: 2003-06-05 13:42:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Co to znaczy "Elixir nie zweryfikowal nazwy"?

    Skrot myslowy.

    > Nazwe moze ewentualnie
    > weryfikowac czlowiek, tego sie nie da robic automatycznie.

    Da sie w >95%. Czlowiek jest od odrzutow z automatu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator