  • 1. Data: 2003-06-04 07:25:41
    Temat: Nieprawidlowy numer konta?(przelew przez mBank)
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam, wlasnie chcialam zdefiniowac nowy przelew w mBanku, podalam numer konta
    (przepisalam z blankietu przelewu, ktory wczesniej wykonywalam w okienku innego
    banku) i zostalam zaskoczona, gdy system poinformowal mnie ze takie konto nie
    istnieje! A przeciez istnieje, bo tamte przelewy przechodzily.
    Czy jest w ogole jakis indeks kont gdzie mozna sprawdzic numery bankow,
    oddzialow itp.?
    pozdr

  • 2. Data: 2003-06-04 07:34:04
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > istnieje! A przeciez istnieje, bo tamte przelewy przechodzily.
    > Czy jest w ogole jakis indeks kont gdzie mozna sprawdzic numery bankow,

    Może chodzi o PKO BP ?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-04 07:54:32
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

> [...]
    nie
    > istnieje! A przeciez istnieje, bo tamte przelewy przechodzily.

    A czy nie jest to czasami PKO BP SA?

    > Czy jest w ogole jakis indeks kont gdzie mozna sprawdzic numery bankow,
    > oddzialow itp.?

    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    Waldek

  • 4. Data: 2003-06-04 07:54:49
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    albo wpisałaś numer IBAN ze spacjami?

    MW

  • 5. Data: 2003-06-04 08:31:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wykonywanie przelewów na 19-cyfrowe rachunki w PKO BP

    W związku ze stosowaniem przez PKO BP niestandardowej 19-cyfrowej
    numeracji rachunków informujemy, że w celu zlecenia przelewu na taki
    rachunek należy:
    rozpocząć podawanie numeru rachunku od 8-cyfrowego numeru
    rozliczeniowego danego oddziału Banku PKO BP - są to cyfry z pozycji
    od 3 do 10 w 19-cyfrowym numerze rachunku,
    wprowadzić następnie po kresce podając ciągiem (bez kresek) 19-cyfrowy
    numer rachunku rozpoczynając od cyfr kontrolnych.
    Tym samym wprowadzony zostanie 27 cyfrowy numer rachunku zawierający
    na pozycji od 1 do 8 dany numer rozliczeniowy oddziału Banku PKO BP a
    po kresce 19 cyfr numeru rachunku klienta w Banku PKO BP.

    Przykładowy przelew na rachunek nr
    aabbbbbbbbccccccccc
    powinien zatem zostać podany w postaci:
    bbbbbbbb-aabbbbbbbbccccccccc

  • 6. Data: 2003-06-04 10:00:36
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > na pozycji od 1 do 8 dany numer rozliczeniowy oddziału Banku PKO BP a
    > po kresce 19 cyfr numeru rachunku klienta w Banku PKO BP.

    Tak, to jest PKO BP, dzieki za pomoc.
    pozdr

  • 7. Data: 2003-06-04 12:54:32
    Od: dzinksol <d...@p...fm>

    A tak ptrzy koazji pytania kolegi. Czy jest możliwosć uzyskania w PKO
    BP nr konta 26 cyfrowego bo ja nie mogę się doprosić w okienku.

  • 8. Data: 2003-06-04 13:15:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > A tak ptrzy koazji pytania kolegi. Czy jest możliwosć uzyskania w PKO
    > BP nr konta 26 cyfrowego bo ja nie mogę się doprosić w okienku.

    26 cyfr na radzie mają tylko rachunki kart kredytowych, więc póki co w
    okienku bankowym, ani komputerowym się nie doprosisz.