    From: RobertS <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pr] Miliony złotych na złe konto
    Date: Thu, 05 Jun 2003 13:20:28 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@212.51.202.39

    WAM napisał(a):

    > Ale ta kwota szla z urzedu skarbowego, po co wiec mieli by oszczedzac
    > na przelewach :)
    pisalem ze sorbnet jest niestandardowy, latwiej puscic 2-3 elixiry
    wiecej niz zastanawiac sie gdzie i ktora opcja puszcza sie sorbnet
    tym bardziej ze przelewy eliksirem i tak sie wykonyje, wiec przy
    podziale np. zamiast 30 przelewow eliksirem wypuszcza sie 32
    a tak by bylo 30 + jakis tam sorbnet
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt