  • 1. Data: 2003-06-04 03:54:49
    Temat: mbank - Uwierz w Ducha - Matrix Reaktywacja
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem klientem mbanku od dość dawna. Czytając listę odniosłem wrażenie, że
    wiele osób czepaia się systemu. Nigdy nie zauważyłem problemów, a tu ciągle
    jakieś posty o dziwnie księgowanych przelewach, odsetkach. Aż tu
    nagle.......

    Sprawdziłem operacje majowe. Dostałem przelew na 155 zł, który już
    otrzymałem dokładnie rok wcześniej. Z datą tego samego dnia w maju została
    wykonana również operacja na
    -155 PLN tytułem SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE. Czyli wyszedłem na 0.

    Raczej się ciesze, bo mogli zrobić storno, a za rok zwrot. Czy ich system
    żyje swoim życiem jak programy w Matrixie?

    pozdr

    Malwiak

  • 2. Data: 2003-06-04 05:55:32
    Temat: Re: mbank - Uwierz w Ducha - Matrix Reaktywacja
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Raczej się ciesze, bo mogli zrobić storno, a za rok zwrot. Czy ich system
    > żyje swoim życiem jak programy w Matrixie?

    ja odnioslem wrazenie, ze te "przerwy konserwacyjne" to po prostu szukanie
    relacji iedzy wiszacymi przelewami a tabela userow....
    raz dokonalem operacji w mbanku i raz karta wirtualna... zakup w marcu... 2
    tygodnie wisiala operacja w blokadach, zniklela..potem 3 tygodnie cisza,
    zadnego sladu az nagle pojawila sie w historii z data_dokonania_zakupu 15
    kwietnia...
    od tamtej pory odpuscilem sobie instytucje mBank...
    tylko w razie koniecznosci , np zakupy w necie, przelewy i inne operacje
    wole robic gdzie indziej, gdzie n ie ma balaganu

  • 3. Data: 2003-06-04 08:11:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    malwiak <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczej się ciesze, bo mogli zrobić storno, a za rok zwrot. Czy ich system
    > żyje swoim życiem jak programy w Matrixie?

    Po prostu - błąd systemu, zawuważony i poprawiony. I zamiast kasować
    historię, co wykonałoby wiele banków, mBank ładnie stornuje.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-06-04 09:19:51
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Po prostu - błąd systemu, zawuważony i poprawiony. I zamiast kasować
    > historię, co wykonałoby wiele banków, mBank ładnie stornuje.

    Ta..... I tu sie musze z tobą zgodzić. Mbank ładnie stornuje.

    MW

  • 5. Data: 2003-06-04 17:04:04
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 4 Jun 2003 07:55:32 +0200, "Damian" <...@j...pl> wrote:

    >od tamtej pory odpuscilem sobie instytucje mBank...
    >tylko w razie koniecznosci , np zakupy w necie, przelewy i inne operacje
    >wole robic gdzie indziej, gdzie n ie ma balaganu

    ale nie ma takich banków gdzie nie ma bałaganu :) to tylko kwestia
    czasu i szczęścia, kiedy trafisz na podobną sytuację gdzieś indziej...

  • 6. Data: 2003-06-04 20:05:01
    Od: e...@p...onet.pl

    bzdura i m-propaganda. ma do czynienia z bankami i wiem ze dziela sie na takie
    gdzie bajzel jest na porzadku dziennym i takie gdzie bledy sie zdarzaja -
    oczywiscie - ale sporadycznie i sa korygowane w miare systemowo, a nie losowo.
    wszystko to kwestia _wylacznie_ odpowiedniego zarzadzania instytucja, a
    konkretnie ryzykiem operacyjnym.

  • 7. Data: 2003-06-04 20:24:01
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 4 Jun 2003 22:05:01 +0200, e...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >wszystko to kwestia _wylacznie_ odpowiedniego zarzadzania instytucja, a

    może wrzucisz w takim razie kilka nazw takich super banków aby
    rozpocząć dyskusję o tym, jak bardzo się mylisz? :)

  • 8. Data: 2003-06-04 20:56:12
    Od: e...@p...onet.pl

    > może wrzucisz w takim razie kilka nazw takich super banków aby
    > rozpocząć dyskusję o tym,  jak bardzo się mylisz? :)

    nie rzuce bo nie sprowadzam sprawy do "personaliow", a poza tym, taka wiedza
    tez ma swoja wartosc.
    a nie podyskutujemy, bo nie mam na mysli obslugi klienta indywidualnego
    (wystepuja spore roznice w podejsciu, choc nie zawsze)

  • 9. Data: 2003-06-05 05:25:02
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On Wed, 4 Jun 2003 07:55:32 +0200, "Damian" <...@j...pl> wrote:
    > ale nie ma takich banków gdzie nie ma bałaganu :) to tylko kwestia
    > czasu i szczęścia, kiedy trafisz na podobną sytuację gdzieś indziej...

    Miom zdaniem argument całkowicie nietrafiony. Tu nie chodzi o to, że jakiaś
    panie zapomniała, ktoś nie oddzwonił, zgubił wniosek. To wygląda na błąd
    systemowy.

    Jaki może być powód, że pojawia sie operacja SPRZED ROKU? Tu nie chodzi np.
    o podwójne zaksięgowanie w ciągu dnia tego samego przelewu, które rozumiem,
    że może się zdarzyć (nigdy nie widziałem żeby się zdarzyło na moim rachunku
    w ciągu ostatnich 10 lat, a miałem konta w kilku bankach)

    MW

  • 10. Data: 2003-06-05 06:34:56
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 5 Jun 2003 07:25:02 +0200, "malwiak" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Miom zdaniem argument całkowicie nietrafiony. Tu nie chodzi o to, że jakiaś
    >panie zapomniała, ktoś nie oddzwonił, zgubił wniosek. To wygląda na błąd
    >systemowy.

    no właśnie... moja teza jest taka, że takie sytuacje zdarzają się
    _w_każdym_banku - dlatego chętnie usłyszałbym o takim jednym
    bezbłędnym. Teorię swoją opieram na tym, że słyszałem o kłopotach
    systemowych już chyba w każdym dużym banku - i nie wierzę, że jest
    taki, w którym błędy systemowe nie występują. Chociaż - pewnie jest
    tak, że tego rodzaju błędy powstają jednak na skutek działań
    ludzkich...