  • 1. Data: 2003-06-04 06:29:30
    Temat: Niespodzianka w lukasie
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    skopiowalem z grupy trojmiasto
    prawda czy falsz?

    Pewnie są wśród Grupowiczów posiadacze kont w Lukasie i pewnie mało kto wie
    o "niespodziance", którą bank ten szykuje dla swoich szanownych klientów od
    9 czerwca br.

    Oto kilka ciekawostek...

    Wydanie potwierdzenia transakcji w placówce banku, przez lukas-linię lub
    przez internet:
    - zmiana opłaty z 1 PLN na 2 PLN (o 100% więcej!)

    Przyznanie pożyczki lub podwyższenie limitu pożyczki w koncie:
    - zmiana opłaty z 1% min. 10 PLN na 1% min. 40 PLN (opłata min. - wzrost o
    300%!!)

    Przedłużenie pożyczki w koncie na kolejny okres umowny:
    - zmiana opłaty z 0,5% min. 5 PLN na 1% min. 40 PLN (wzrost opłaty min. o
    700%!!!)

    I po reklamie.
    Tylko czekać aż kolejne wirtualne pójdą tym tropem....

  • 2. Data: 2003-06-04 06:52:10
    Temat: Re: Niespodzianka w lukasie
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzys napisał(a):

    > Pewnie są wśród Grupowiczów posiadacze kont w Lukasie i pewnie mało kto wie
    > o "niespodziance", którą bank ten szykuje dla swoich szanownych klientów od
    > 9 czerwca br.
    wiemy, wiemy
    juz bylo

    > Wydanie potwierdzenia transakcji w placówce banku, przez lukas-linię lub
    > przez internet:
    > - zmiana opłaty z 1 PLN na 2 PLN (o 100% więcej!)
    ktory z internetowych daje taniej?
    multi tez 2 pln, chyba tylko w citku i rajfajzenie jest gratis

    > I po reklamie.
    > Tylko czekać aż kolejne wirtualne pójdą tym tropem....
    to raczej lukas wraca do reszty

    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2003-06-04 06:55:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzys wrote:
    > I po reklamie.
    > Tylko czekać aż kolejne wirtualne pójdą tym tropem....

    A odkad lukas to "kolejny" wirtualny?
    I dlaczego ludzie tak sie oburzaja na wprowadzanie oplat do w praktyce
    darmowego konta?

  • 4. Data: 2003-06-04 08:08:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    RobertS wrote:
    > ktory z internetowych daje taniej?
    > multi tez 2 pln, chyba tylko w citku i rajfajzenie jest gratis

    Tyle, ze w citim za konto placisz 9, a w Lukasie nic lub 7 zeta.
    To ja wole od czasu do czasu (a w praktyce ani razu mi ie nie zdazylo,
    zeby mi to bylo potrzebne) zaplacic juz te 2 zl, niz co miesiac duzo
    placic.

    P.S. A pamietam jak Lukas wprowadzal te potwierdzenia za 1 zl. Ile
    bylo zachwytow ;)
    I teraz pytanie- czy w kontekscie komunikacji - oplacalo im sie czy
    nie... :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-06-06 15:56:18
    Od: "MaDeR" <m...@w...pl>

    > A odkad lukas to "kolejny" wirtualny?
    > I dlaczego ludzie tak sie oburzaja na wprowadzanie oplat do w
    > praktyce darmowego konta?
    Właśnie dlatego, że jest darmowe... i takie ma byc ;]

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    WWW: inq.prv.pl
    This is good day
    to commit a suicide!

  • 6. Data: 2003-06-08 08:42:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MaDeR wrote:
    > Właśnie dlatego, że jest darmowe... i takie ma byc ;]

    Cholera powinnismy pisac bez oplat- wtedy byloby zupelnie inaczej