  • 1. Data: 2003-06-03 23:04:09
    Temat: [lame] najlepszy bank :)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    jaki bank w/g Was jest najlepszy - oczywiscie nie ma bankow
    idealnych, wiec szukam osobno w kategoriach:

    a) wygodne konto itnernetowe do niewielkich sum i do czestych
    przelewow z/na nie - obecnie uzywam mBank, chyba jest ono dobre

    b) konto z korzystnym oprocentowaniem, bezpieczne i z niewielkimi
    oplatami za prowadzenie - jako "skarbonka" do oszczedzania

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 2. Data: 2003-06-03 23:29:20
    Temat: Re: [lame] najlepszy bank :)
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:
> [...]
    >
    > a) wygodne konto itnernetowe do niewielkich sum i do czestych
    > przelewow z/na nie - obecnie uzywam mBank, chyba jest ono dobre

    i pewnie niech tak zostanie. Ew. VW Bank.

    > b) konto z korzystnym oprocentowaniem, bezpieczne i z niewielkimi
    > oplatami za prowadzenie - jako "skarbonka" do oszczedzania

    MultiBank ale ostroznie, u nich jedynie proponuje subkonto na zasadzie
    a`vista. okolo 4%

    Radoslaw

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 3. Data: 2003-06-04 00:44:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@s...com news:3edd2f54@news.home.net.pl

    > MultiBank ale ostroznie, u nich jedynie proponuje subkonto na
    > zasadzie a`vista. okolo 4%

    Tzn? I co oznacza 4% - to jest na miesiac, skladane co miesiac?

    Jak zaznaczylem w temacie ekonomia nie jest moja mocna strona ;)

    Czyli przykladowo jezeli mam na koncie 1000 pln, to wtedy na poczatku
    kolejnych mcy bede mial odpowiednio 1040 1081 1124 itd ?

    Czy w ktoryms banku (ktory pod innnymi wzgledami jest przynajmniej w
    miare dobry) sa korzystniejsze warunki?

  • 4. Data: 2003-06-04 06:07:58
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > a) wygodne konto itnernetowe do niewielkich sum i do czestych
    > przelewow z/na nie - obecnie uzywam mBank, chyba jest ono dobre

    mBank bedzie IMHO najlepszy

    > b) konto z korzystnym oprocentowaniem, bezpieczne i z niewielkimi
    > oplatami za prowadzenie - jako "skarbonka" do oszczedzania

    Porownaj LGnet i VW.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 5. Data: 2003-06-04 09:17:28
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    [...]

    a jezeli biezesz sobie kredyt na prywatne potrzeby oprocentowany np. 8%
    to czy co miesiac bedzie ci sie doliczalo 8%

    bierzesz 10.000 zlotych:

    1 miesiac: 10.800 do oddania
    2 miesiac: 10.864 do oddania

    to po roku bylo by niezle :)

    R,

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 6. Data: 2003-06-04 09:31:31
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik : RaQi : napisał:

    > 2 miesiac: 10.864 do oddania

    ups, 11.664

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 7. Data: 2003-06-05 15:25:36
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]

    > Czyli przykladowo jezeli mam na koncie 1000 pln, to wtedy na poczatku
    > kolejnych mcy bede mial odpowiednio 1040 1081 1124 itd ?

    Chcialbys;)
    Oznacz to, ze gdyby nie bylo podatku Belki i gdybys zabieral odsetki (czyli
    caly czas na
    koncie byloby 1000 PLN) to mialbys po roku 40 PLN wybrane a na koncie nadal
    1000 czyli
    razem 1040..
    Poniewaz jednak co miesiac zabiora Ci 20% zyskow ( z zaokragleniem podstawy
    do 1 PLN)
    to po roku bedziesz mial mniej niz 1040.

    P.S.
    Czy pisales programy finansowe?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2003-06-05 23:44:54
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@n...com news:bbnndq$8h6$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Poniewaz jednak co miesiac zabiora Ci 20% zyskow ( z
    > zaokragleniem podstawy do 1 PLN)
    > to po roku bedziesz mial mniej niz 1040.

    Super :-/

    > P.S.
    > Czy pisales programy finansowe?

    Jestem programista, ale zdecydowanie nie informatykiem, pisalem
    programy zwiazane *nieco* z ekonomia (ale bardziej zwykel bazy danych
    ) - w/g dokladnych wytycznych i "pod okiem" specjalisty z tej
    dziedziny... nie mozna znac sie na wszystkim naraz :)

  • 9. Data: 2003-06-05 23:45:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

> [...]

    > Poniewaz jednak co miesiac zabiora Ci 20% zyskow ( z
    > zaokragleniem podstawy do 1 PLN)
    > to po roku bedziesz mial mniej niz 1040.

    Jestem programista, ale zdecydowanie nie ekonomista, pisalem