eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › potwierdzenie zamkniecia rachunku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 41. Data: 2015-05-26 08:27:14
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 02:13, witek pisze:


    >> adres do korespondencji nieaktualny więc listów/wezwań nie otrzymywała
    >>
    >> teraz już drugi miesiąc walczymy z wyprostowaniem tego, wpis w BR, BIK
    >> skopany przez bezumowny debet
    >
    > jak debet powstał przed wypowiedzeniem umowy to nalezało go spłacić.

    no to się wreszcie dogadaliśmy, oczywiście jeżeli konto (na moment
    wypowiedzenia) ma saldo nieujemne to bank MUSI je zamknąć, ale jeżeli ma
    debet to trzeba zapłacić i dopiero wtedy zamykać

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 42. Data: 2015-05-26 09:28:28
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > W dniu 2015-05-26 o 02:13, witek pisze:
    >
    >
    >>> adres do korespondencji nieaktualny więc listów/wezwań nie otrzymywała
    >>>
    >>> teraz już drugi miesiąc walczymy z wyprostowaniem tego, wpis w BR, BIK
    >>> skopany przez bezumowny debet
    >>
    >> jak debet powstał przed wypowiedzeniem umowy to nalezało go spłacić.
    >
    > no to się wreszcie dogadaliśmy, oczywiście jeżeli konto (na moment
    > wypowiedzenia) ma saldo nieujemne to bank MUSI je zamknąć, ale jeżeli
    > ma debet to trzeba zapłacić i dopiero wtedy zamykać

    A jeśli bank naliczył opłaty niezgodnie z regulaminem i jestem w
    trakcie reklamacji?
    I chcę to konto zamknąć?

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    So... did you ever wonder, do garbagemen take showers before they go to work?


  • 43. Data: 2015-05-26 14:00:23
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mk0biv$vie$...@d...me...
    RobertS wrote:
    >> to spróbuj SKUTECZNIE zamknąć konto, na którym są nierozliczone
    >> opłaty
    >> lub saldo debetowe

    >oczywiscie.
    >Z dniem dzisiejszym wypowiadam umowę o prowdzenie rachunku bankowego
    >nr prowadzonego w ..
    >data i podpis.
    >Własnie skutecznie wypowiedziałem umowę o prowadzenie rachunku
    >bankowego.

    A bank nie pokaze punktu w umowie "wypowiedzenie konta jest mozliwe
    jedynie po uregulowania salda debetowego", czy "wypowiedzenie konta z
    saldem debetowym jest bezskuteczne", czy "zamkniecie konta nastepuje
    po wypowiedzeniu i uregulowaniu zaleglych naleznosci" ?

    J.





  • 44. Data: 2015-05-26 15:19:06
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: k...@g...com

    Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp
    online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach
    liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być
    zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli
    dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy
    które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO
    są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia
    bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.


  • 45. Data: 2015-05-26 15:30:06
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:
    > Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    > - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach,
    dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    > - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30
    dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto
    powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    > - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli
    dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy
    które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO
    są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia
    bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
    >


    powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
    wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
    Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.



  • 46. Data: 2015-05-26 15:31:48
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:
    > W dniu 2015-05-26 o 02:13, witek pisze:
    >
    >
    >>> adres do korespondencji nieaktualny więc listów/wezwań nie otrzymywała
    >>>
    >>> teraz już drugi miesiąc walczymy z wyprostowaniem tego, wpis w BR, BIK
    >>> skopany przez bezumowny debet
    >>
    >> jak debet powstał przed wypowiedzeniem umowy to nalezało go spłacić.
    >
    > no to się wreszcie dogadaliśmy, oczywiście jeżeli konto (na moment
    > wypowiedzenia) ma saldo nieujemne to bank MUSI je zamknąć, ale jeżeli ma
    > debet to trzeba zapłacić i dopiero wtedy zamykać
    >


    Nie.
    Zamknąć konto można kiedy się chce.
    debet, ujemne saldo, pozyczka czy jakkolwiek nazwana kasa do oddania
    jest po prostu do oddania.


  • 47. Data: 2015-05-26 15:32:49
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:
    > RobertS <b...@x...pl> writes:
    >
    >> W dniu 2015-05-26 o 02:13, witek pisze:
    >>
    >>
    >>>> adres do korespondencji nieaktualny więc listów/wezwań nie otrzymywała
    >>>>
    >>>> teraz już drugi miesiąc walczymy z wyprostowaniem tego, wpis w BR, BIK
    >>>> skopany przez bezumowny debet
    >>>
    >>> jak debet powstał przed wypowiedzeniem umowy to nalezało go spłacić.
    >>
    >> no to się wreszcie dogadaliśmy, oczywiście jeżeli konto (na moment
    >> wypowiedzenia) ma saldo nieujemne to bank MUSI je zamknąć, ale jeżeli
    >> ma debet to trzeba zapłacić i dopiero wtedy zamykać
    >
    > A jeśli bank naliczył opłaty niezgodnie z regulaminem i jestem w
    > trakcie reklamacji?
    > I chcę to konto zamknąć?
    >

    to go możesz zamknąć.
    Cała reszta bez problemu może odbywać się po za kontem.
    Przeciez ono nie znika.





  • 48. Data: 2015-05-26 15:33:48
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:mk0biv$vie$...@d...me...
    > RobertS wrote:
    >>> to spróbuj SKUTECZNIE zamknąć konto, na którym są nierozliczone opłaty
    >>> lub saldo debetowe
    >
    >> oczywiscie.
    >> Z dniem dzisiejszym wypowiadam umowę o prowdzenie rachunku bankowego
    >> nr prowadzonego w ..
    >> data i podpis.
    >> Własnie skutecznie wypowiedziałem umowę o prowadzenie rachunku bankowego.
    >
    > A bank nie pokaze punktu w umowie "wypowiedzenie konta jest mozliwe
    > jedynie po uregulowania salda debetowego", czy "wypowiedzenie konta z
    > saldem debetowym jest bezskuteczne", czy "zamkniecie konta nastepuje po
    > wypowiedzeniu i uregulowaniu zaleglych naleznosci" ?
    >
    > J.
    >
    >
    >
    >
    regulamin konta nie może zmienic kodeksu cywilnego.
    A tam stoi jak byk sposob wypowiadania umow cywilnych.



  • 49. Data: 2015-05-26 15:43:48
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > k...@g...com wrote:
    >> Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    >> - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach,
    dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    >> - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30
    dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto
    powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    >> - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli
    dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy
    które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO
    są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia
    bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
    >>
    >
    >
    > powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
    > wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
    > Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.

    Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 50. Data: 2015-05-26 15:57:41
    Temat: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2015-05-26, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >> k...@g...com wrote:
    >>> Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    >>> - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach,
    dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    >>> - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30
    dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto
    powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    >>> - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu
    zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak
    pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że
    ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna
    opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się
    udało.
    >>>
    >>
    >>
    >> powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
    >> wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
    >> Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
    >
    > Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.
    >
    I kosztowne.
    Szczegolnie dla banku.



strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1