  • 1. Data: 2015-05-18 22:50:15
    Temat: mbank błąd logowania
    Od: zzz <i...@g...com>

    Czy spotkaliście się z takim komunikatem w mbanku:

    Błąd logowania

    Twój pakiet aktywacyjny nie może już być wykorzystany w Internecie. Prosimy o kontakt
    z mLinią w celu aktywacji kanałów dostępu przy użyciu pakietu.

    Czy to oznacza, że ktoś przejął moje konto?

  • 2. Data: 2015-05-19 01:28:29
    Temat: Re: mbank błąd logowania
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    zzz wrote:

> [...]
    > pakietu.
    >
    > Czy to oznacza, że ktoś przejął moje konto?

    Zwylke oznacza to, że wprowadzasz mniej niż 8 znaków loginu numerycznego.

    --
    Wysłane z pola.