  • 1. Data: 2015-05-21 14:35:27
    Temat: TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych
    Od: luc <b...@g...de>

    Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe
    "produkty" za 0 pln.

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2015-05-21 15:57:36
    Temat: Re: TMUBDPAB - bezpłatne karty do kont walutowych
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać
    > tytułowe "produkty" za 0 pln.

    Właśnie sobie wczoraj przypomniałem, ale pomyślałem, że już mogą nie zdążyć
    mi przysłać.
    To pewne, ze decyduje data złożenia wniosku?
    P.G.

  • 3. Data: 2015-05-21 16:29:37
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:57:35 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Właśnie sobie wczoraj przypomniałem, ale pomyślałem, że już mogą nie zdążyć
    > mi przysłać.
    > To pewne, ze decyduje data złożenia wniosku?
    > P.G.

    Wg TOiP:

    =======================
    Wydanie Karty i wznowienie Karty
    a. Karta debetowa MasterCard
    (obowiązuje do 31 maja 2015 roku)

    opłata pobierana na koniec
    miesiąca, w którym
    wydano/ wznowiono Kartę

    0 zł
    ======================

    Mają jeszcze kupę czasu :-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2015-05-23 02:02:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@g...c
    om>,
    luc <b...@g...de> wrote:

    > Drogim PT Grupowiczom przypominam, że do końca maja można zamawiać tytułowe
    > "produkty" za 0 pln.
    A co to TMUBDPAB?
    :-(
    --
    TA

  • 5. Data: 2015-05-23 12:17:31
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 02:02:47 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > In article <a...@g...c
    om>,

    > A co to TMUBDPAB?
    > :-(

    T-Mobile Usługi Bankowe Dostarczane Przez Alior Bank - drzewiej Sync

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2015-05-24 20:06:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <c...@g...c
    om>,
    luc <b...@g...de> wrote:

> [...]
    om>,

    > T-Mobile Usługi Bankowe Dostarczane Przez Alior Bank - drzewiej Sync

    A, ok.
    Idiotyczna nazwa.
    A ta karta jest darmowa w utrzymaniu?
    I generalnie jakie sa minusy tego banku?
    --
    TA

  • 7. Data: 2015-05-26 07:14:58

    Daj proszę link do zamówienia.
    Pytania:
    * Czy rachunek tej karty walutowej można zasilać w marmurkowej kasie?
    * Czy rachunek tej karty mozna podpiąć do jakiegoś kantoru foreksowego (jak w bzwbk)
    lub do aliorowego, dla korzystej wymiany pln?

    -----