  • 1. Data: 2015-05-20 12:26:52
    Temat: Zamykanie KK Citi
    Od: ls <l...@w...pl>

    Rezygnowal ktos ostatnio z KK Citi?
    Robi sie to telefonicznie, mailem z serwisu transakcyjnego, czy w oddziale?
    Zrezygnowalem z Citi Phone, wiec nie wiem, czy mi nie pobiora oplaty, jak zadzwonie w
    celu rezygnacji z karty.

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2015-05-20 12:40:21
    Temat: Re: Zamykanie KK Citi
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2015 03:26:52 -0700 (PDT), ls napisał(a):

> [...]
    > Zrezygnowalem z Citi Phone, wiec nie wiem, czy mi nie pobiora oplaty, jak zadzwonie

    Nie rezygnowałam.
    Natomiast znalazłam coś po zalogowaniu:
    Kontakt z bankiem - Zapytaj / Złóż zlecenie
    Dotyczy: Karty Kredytowe
    Szczegóły: Zamknięcie karty.

    Jeśli uwzględnili to wprost w formularzu kontaktowym, to coś oznacza ;)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2015-05-20 13:02:15
    Od: "Jarek" <...@...pl>

> [...]
    > Dotyczy: Karty Kredytowe
    > Szczegóły: Zamknięcie karty.
    >
    > Jeśli uwzględnili to wprost w formularzu kontaktowym, to coś oznacza ;)

    Ja rezygnowałem. Działa.

  • 4. Data: 2015-05-20 13:44:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-20 o 13:02, Jarek pisze:

    > Ja rezygnowałem. Działa.

    A po co rezygnować? Nikt normalny chyba nie ma kk citi płatnej? ;)

    Swego czasu jak chciałem zamykać, to mi obiecali dożywotnią bezpłatność,
    i tak jest do tej pory, w międzyczasie co jakiś czas przy logowaniu
    proponowali mi wyższy limit, i tak dozbierałem teraz 3.5-krotność
    limitu, który miałem na początku.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-20 17:01:18
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Ja rezygnowałem. Działa.

    Skąd wiesz, że całkiem zamknęli? W BIKu też zdjęli obciążenie? Miałeś tylko
    kk i po zamknięciu kk możesz się jeszcze zalogować? Czy posiadając tam tylko
    kk, zamkniecie rozwiązuje też umowę ramową?

    A w ogóle czy można mimo możliwości przez neta i wyłączenia dostępu
    CityPhone, jednak zadzwonić i zrezygnować (może coś zaproponują)?

  • 6. Data: 2015-05-20 18:07:24
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    Ja mam rok roczne zwolnienie >:

    > Swego czasu jak chciałem zamykać, to mi obiecali dożywotnią bezpłatność,

    Od jakiegoś czasu sie chyba wycfanili i juz nie daja dozywotnio ;)

    > i tak jest do tej pory, w międzyczasie co jakiś czas przy logowaniu
    > proponowali mi wyższy limit, i tak dozbierałem teraz 3.5-krotność
    > limitu, który miałem na początku.

    No... to jest 'plus', ja na razie stanalem na 2.5x :D

  • 7. Data: 2015-05-20 19:08:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-20 o 18:07, W pisze:
    > Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Ja mam rok roczne zwolnienie >:

    Też mi takie dawali, ale jak wyczytałem na grupie o dożywotnim, to po
    prostu poprosiłem o dożywotnie i panienka dała, więc z ich strony to
    tylko kwestia zaznaczenia odpowiedniego ptaszka.

    > Od jakiegoś czasu sie chyba wycfanili i juz nie daja dozywotnio ;)

    Nie wiem, gdzieś od 3 lat już siedzę bezpłatnie ;)

    > No... to jest 'plus', ja na razie stanalem na 2.5x :D

    Czy "na razie" to jeszcze zależy od punktu startowego ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-05-20 19:16:01
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-05-20 o 18:07, W pisze:

    > i tak dozbierałem teraz 3.5-krotność
    >
    > No... to jest 'plus', ja na razie stanalem na 2.5x :D

    Citi daje takie niskie limity na starcie, że podwyższanie
    jest takim plusem?
    Sporo banków jeszcze jakiś czas temu na starcie dawało
    6-10 krotność zarobków, a przecież z czegoś trzeba
    to spłacać.

  • 9. Data: 2015-05-20 19:19:34
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    > prostu poprosiłem o dożywotnie i panienka dała, więc z ich strony to
    > tylko kwestia zaznaczenia odpowiedniego ptaszka.

    Próbowałem podobnie i był opór. Jeszcze polecano 'dożywocie przez
    wypowiedzenie', ale na razie nie miałem bardzo parcia, żeby testować bardzo
    siłowe negocjacje ;)

    > Nie wiem, gdzieś od 3 lat już siedzę bezpłatnie ;)

    Tyle, to ja chyba mam kartę u nich ;)
    z ciekawości sprawdziłem - pierwszy wyciąg to 2013-02-21, więc nawet nie ;)

    > Czy "na razie" to jeszcze zależy od punktu startowego ;)

    Oczywiście, ale biorąc ich podejście to raczej i tak jest to dziwne, biorąc
    pod uwagę, że zaczynałem jakoś o 3-4krotności deklarowanego dochodu ;)

  • 10. Data: 2015-05-20 19:21:36
    Od: W <w...@w...pl>

    MarcinF wystukał, co następuje:

> [...]
    > jest takim plusem?
    > Sporo banków jeszcze jakiś czas temu na starcie dawało
    > 6-10 krotność zarobków, a przecież z czegoś trzeba

    Zacznijmy od tego, że ja wziąłem kartę bo było promo z wizz-air bodajże i na
    limicie mi nie zależało ;)

    Inna sprawa, że posiadanie wysokiego limitu nijak nie implikuje, że co
    miesiąc (czy nawet kiedykolwiek) się go będzie wykorzystywać... a że może
    pojawić się sytuacja, kiedy może się przydać, to inna sprawa :-)