eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie zamkniecia rachunku › Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Date: Tue, 26 May 2015 08:32:49 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <mk1sjq$lek$5@dont-email.me>
    References: <mjl1fn$kdt$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mjlcn9$s92$1@sunflower.man.poznan.pl> <mjvq98$ohq$4@dont-email.me>
    <mjvvvu$m6j$2@sunflower.man.poznan.pl> <mk0dpq$vie$2@dont-email.me>
    <mk13o0$ive$1@sunflower.man.poznan.pl> <8...@a...kjonca>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 26 May 2015 13:31:38 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="21972";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/q1zBGQ0htr8HIqpiiAnSwcLotXRJfSWc="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:40.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/40.0a2
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Cancel-Lock: sha1:6kkXxNUeZm8laqhYqfYnOYr9Umc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613375
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil Jońca wrote:
    > RobertS <b...@x...pl> writes:
    >
    >> W dniu 2015-05-26 o 02:13, witek pisze:
    >>
    >>
    >>>> adres do korespondencji nieaktualny więc listów/wezwań nie otrzymywała
    >>>>
    >>>> teraz już drugi miesiąc walczymy z wyprostowaniem tego, wpis w BR, BIK
    >>>> skopany przez bezumowny debet
    >>>
    >>> jak debet powstał przed wypowiedzeniem umowy to nalezało go spłacić.
    >>
    >> no to się wreszcie dogadaliśmy, oczywiście jeżeli konto (na moment
    >> wypowiedzenia) ma saldo nieujemne to bank MUSI je zamknąć, ale jeżeli
    >> ma debet to trzeba zapłacić i dopiero wtedy zamykać
    >
    > A jeśli bank naliczył opłaty niezgodnie z regulaminem i jestem w
    > trakcie reklamacji?
    > I chcę to konto zamknąć?
    >

    to go możesz zamknąć.
    Cała reszta bez problemu może odbywać się po za kontem.
    Przeciez ono nie znika.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1