  • 11. Data: 2008-02-18 15:39:57
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl> napisał w wiadomości
    news:fpc65q$7co$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?
    > Jak zakladalem konto w Polbanku, pan dal mi do poczytania TOiP, a sam
    > wklepywal dane.
    no to faktycznie farta miałeś

  • 12. Data: 2008-02-18 16:45:20
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > poinformowali ładnie o bezplatnych, ale o płatnych nie pisnęli słowem
    > jak dla mnie są przekreśleni, dziadoski bank i tyle

    Ciesz ze to nie byl kredyt na hipoteke tylko zwykly ROR
    bo z takim podejsciem do czytania tego co podpisujesz
    az strach myslec....

  • 13. Data: 2008-02-18 17:07:54
    Od: "LW" <N...@o...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 4zł zdarli za jeden przelew, co za gówniaty bank
    > jak się później dowiedziałem tak jest z przelewami z konta oszczędzaj
    > nawet mBank mnie tak nie oszwabił, bo ostrzegał
    > a jak zakładałem wzsystko pięknie, darmowe przelewy do wszystkich banków
    > ale tego nie powiedzieli

    nie bede ukrywał ze jest to pewnego rodzaju pułapka ale za to kochany i
    wychwalany mbank
    (w którym konto też posiadam) oszwabia i też nie informuje
    PRZED transakcja sprawdzenia salda ze jest opłata

  • 14. Data: 2008-02-18 17:19:41
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > nie bede ukrywał ze jest to pewnego rodzaju pułapka ale za to kochany i
    > wychwalany mbank
    > (w którym konto też posiadam) oszwabia i też nie informuje
    > PRZED transakcja sprawdzenia salda ze jest opłata

    Przepraszam bardzo jak wyglada u ciebie Proces zakladania ROR
    idziesz ulica nagle widzisz jakis banki wchodzi i zakladasz konto itp?
    czy np dzien wczesniej przegladasz przynajmniej TOiP
    bo ten w polbanku jest prosty jak drut
    Ja sobie nie wyobrazam wybranie ROR ,KK itp na podstawie
    reklamy,ulotkiczy slodkiego pierdzenia pana w krawaciku :)
    wszedzie jest * i wlasnie od gwiazki zaczynam wszystko czytac :)

  • 15. Data: 2008-02-18 18:24:16
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik zlotowinfo napisal:
    > Użytkownik "ls" napisał w wiadomości
    > no to faktycznie farta miałeś

    Nie traktuje tego jako farta, tylko jako przemyslana decyzje.
    Konto w Polbanku zakladalem owszem dlatego, ze widzialem plakaty
    reklamowe.
    Ale nie pobieglem tam z wrzaskiem tylko z tego powodu, ze zobaczylem napis
    "U nas 5%".
    Zadalem sobie trud wczesniejszego przeczytania TOiP.
    Wlasnie po to, by utwierdzic sie w przekonaniu, ze warto tam isc, ze
    postepujac rozsadnie, nie doloze do interesu ani zlotowki (a przynajmniej
    do nastepnej zmiany TOiP).
    Farta to Ty miales, ze ta oplata wynosi 4zl, a nie np. 400zl ;)
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2008-02-18 19:49:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fpbuuc$kdf$1@inews.gazeta.pl>, "pele" <a...@a...sd> wrote:

    > bylo czytac co podpisales
    > zaklada sie 2 konta i dopiero z gotowkowego robi sie przelewy za 0zl

    Zgoda. Ale oni tego sami nie mowia.
    Jedna moja znajoma tez na to sama nie wpadla.

    TA

  • 17. Data: 2008-02-18 20:35:19
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > ale tego nie powiedzieli
    >
    > tak więc ostrzegam przed tym dziadoskim bankiem

    Na prawdę nie rozumiem. Szczycisz się tym, że nie czytasz tego, co
    podpisujesz? Ja bym się na Twoim miejscu nie chwalił.

    Piotr Hołda

  • 18. Data: 2008-02-18 21:28:28
    Od: "LW" <N...@o...pl>

> [...]
    > reklamy,ulotkiczy slodkiego pierdzenia pana w krawaciku :)
    > wszedzie jest * i wlasnie od gwiazki zaczynam wszystko czytac :)
    Różnie ale czasem jest bardzo dużo pozycji i patrzysz na te podstawowe - o
    opłatach a za niektóre rzeczy dowiadujesz się po bo nie przyjdzie Ci do
    głowy
    ze mozna zdzierać kasę za sprawdzenie salda - tym sie spotkałem w Deutsche
    ale
    obcych bankomatach i nie przyszło mi na mysl ze na przykład BZWBK moze
    zażądać
    za ta jakże cenną informację całej złotówki. Zeby nie było niedomówień -
    konto w POLBANKU tez posiadam i uważam ze oferta naprawde atrakcyjna.
    Chodziło mi tylko o to że mbank nie jest taki swiety wcale. W ogóle uwazam
    nieinformowanie klienta przed transakcją ze jest ona płatna jest duzym
    nietaktem mówiąc delikatnie. W Anglii przed każda transakcją jesteś
    poinformowany
    że bank wystawca karty może nałożyc opłate i masz opcje cofnięcia sie. No
    ale
    my jesteśmy jeszcze na innym poziomie. Najlepsze TOiP są w ING - przy każdej
    pozycji
    przypis i różne ciekawe informacje i wyjątki kiedy opłątę sie pobiera a
    kiedy nie :-)
    To tak na marginesie.

  • 19. Data: 2008-02-18 21:48:33
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > za ta jakże cenną informację całej złotówki. Zeby nie było niedomówień -
    > konto w POLBANKU tez posiadam i uważam ze oferta naprawde atrakcyjna.

    Tak jest wszedzie i nie tyle ze klamia oni nie mowia calej prawdy :)
    i licza na to ze cos czlowiek przeoczy nie doczyta itd ostatnio mialem tak
    z allekarta bzwbk niby nie bralem zadnyvh extra ubezpieczen
    ale ktos cos tu napisal ze mu odpalili gratis itp itd
    zadzwonilem i oczywiscie tez mialem

  • 20. Data: 2008-02-18 21:49:13
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Bank to nie jest instytucja charytatywna". Wydrukować, oprawić w ramki i
    > powiesić nad łóżkiem.

    Nie jest tez instytucjia zaufania publicznego! Przynajmniej nie w Polsce.
    Gdzie banki w zywe oczy okradaja ludzi.
    Napisal, ze pani tak go poinformowala, jak sadze nie byla to pracownica
    straganu z marchewka a panienka z banku.
    Skoro zalezalo mu na darmowych przelewach to co mial nie wierzyc
    PRACOWNIKOWI BANKU? To komu mozna jeszcze zaufac?
    Moze dojdziemy do momentu gdzie wszedzie trzeba bedzie nosic dyktafony pana
    zero?
    Paranoja... Paranoja... Paranoja...
    Umowa umowa ale uczciwosc "sprzedawcy" tez jest wazna, moze wazniejsza niz
    umowa!
    Jak wspomnialem, dojdzie do paranoi, ze nie ruszysz sie z domu bez
    prawnikow, umowy tworzone przez banki sa preparowane przez armie prawnikow,
    z zapisami ktorych wiekszosc ludzi nie rozumie - czy to znaczy, ze maja nie
    ufac sprzedawcy tegoz banku jak zapyta: "czy przelewy sa darmowe?".
    Kiedys za PRL-u slowo bylo swoewm, dzis 80% polakow ma z geby cholewe... nie
    wiem, czy nie lepiej to sobie powiesic nad luzkiem: "polacy to grupa
    naciagaczy, klamcow i glupkowatych cwaniaczkow, ktorzy nawet nie dzialaja na
    swoje dobro ale na dobro obcego..."
    Pozdrawiam.