    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank, naciągacze
    Date: Mon, 18 Feb 2008 21:49:13 GMT

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:49b5.00000089.47b981d7@newsgate.onet.pl...

    > "Bank to nie jest instytucja charytatywna". Wydrukować, oprawić w ramki i
    > powiesić nad łóżkiem.

    Nie jest tez instytucjia zaufania publicznego! Przynajmniej nie w Polsce.
    Gdzie banki w zywe oczy okradaja ludzi.
    Napisal, ze pani tak go poinformowala, jak sadze nie byla to pracownica
    straganu z marchewka a panienka z banku.
    Skoro zalezalo mu na darmowych przelewach to co mial nie wierzyc
    PRACOWNIKOWI BANKU? To komu mozna jeszcze zaufac?
    Moze dojdziemy do momentu gdzie wszedzie trzeba bedzie nosic dyktafony pana
    zero?
    Paranoja... Paranoja... Paranoja...
    Umowa umowa ale uczciwosc "sprzedawcy" tez jest wazna, moze wazniejsza niz
    umowa!
    Jak wspomnialem, dojdzie do paranoi, ze nie ruszysz sie z domu bez
    prawnikow, umowy tworzone przez banki sa preparowane przez armie prawnikow,
    z zapisami ktorych wiekszosc ludzi nie rozumie - czy to znaczy, ze maja nie
    ufac sprzedawcy tegoz banku jak zapyta: "czy przelewy sa darmowe?".
    Kiedys za PRL-u slowo bylo swoewm, dzis 80% polakow ma z geby cholewe... nie
    wiem, czy nie lepiej to sobie powiesic nad luzkiem: "polacy to grupa
    naciagaczy, klamcow i glupkowatych cwaniaczkow, ktorzy nawet nie dzialaja na
    swoje dobro ale na dobro obcego..."
    Pozdrawiam.