  • 1. Data: 2008-02-18 09:30:28
    Temat: co jest nikt nie mowi ze....
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    ... w Lukasie mozna numery kont ze spacjami wpisywac. Ameryka...

    pozdro

  • 2. Data: 2008-02-18 09:43:03
    Temat: Re: co jest nikt nie mowi ze....
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 09:30:28 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):

    > ... w Lukasie mozna numery kont ze spacjami wpisywac. Ameryka...
    >
    > pozdro

    Ale kosztowało to obniżenie o 0.5% oprocentowania na e-Koncie Pro...

  • 3. Data: 2008-02-18 10:06:17
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    mierzvoj pisze:
    > ... w Lukasie mozna numery kont ze spacjami wpisywac. Ameryka...

    WOW cud nastapil po 5 latach

  • 4. Data: 2008-02-18 21:28:41
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ... w Lukasie mozna numery kont ze spacjami wpisywac. Ameryka...

    To ja czegoś nie rozumiem. Gdzie wpisywać? Wykonując przelew online? Toż to
    samo można i w mBanku, zwykle wpisuję ze spacjami, a w następnym kroku
    system sam spacje usuwa...

    k.

  • 5. Data: 2008-02-19 09:03:20
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    kashmiri wrote:

    > To ja czego? nie rozumiem. Gdzie wpisywać? Wykonujšc przelew online? Toż
    > to samo można i w mBanku, zwykle wpisuję ze spacjami, a w następnym
    > kroku system sam spacje usuwa...

    Ale AFAIK w Lukasie system obcinał ostatnie cyfry zamiast usuwać spacje.
    Co jest normalne u jednych, jest nienormalne u innych :-)

    --

    Pozdrowienia