    From: "LW" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank, naciągacze
    Date: Mon, 18 Feb 2008 22:28:28 +0100

    > Przepraszam bardzo jak wyglada u ciebie Proces zakladania ROR
    > idziesz ulica nagle widzisz jakis banki wchodzi i zakladasz konto itp?
    > czy np dzien wczesniej przegladasz przynajmniej TOiP
    > bo ten w polbanku jest prosty jak drut
    > Ja sobie nie wyobrazam wybranie ROR ,KK itp na podstawie
    > reklamy,ulotkiczy slodkiego pierdzenia pana w krawaciku :)
    > wszedzie jest * i wlasnie od gwiazki zaczynam wszystko czytac :)
    Różnie ale czasem jest bardzo dużo pozycji i patrzysz na te podstawowe - o
    opłatach a za niektóre rzeczy dowiadujesz się po bo nie przyjdzie Ci do
    głowy
    ze mozna zdzierać kasę za sprawdzenie salda - tym sie spotkałem w Deutsche
    ale
    obcych bankomatach i nie przyszło mi na mysl ze na przykład BZWBK moze
    zażądać
    za ta jakże cenną informację całej złotówki. Zeby nie było niedomówień -
    konto w POLBANKU tez posiadam i uważam ze oferta naprawde atrakcyjna.
    Chodziło mi tylko o to że mbank nie jest taki swiety wcale. W ogóle uwazam
    nieinformowanie klienta przed transakcją ze jest ona płatna jest duzym
    nietaktem mówiąc delikatnie. W Anglii przed każda transakcją jesteś
    poinformowany
    że bank wystawca karty może nałożyc opłate i masz opcje cofnięcia sie. No
    ale
    my jesteśmy jeszcze na innym poziomie. Najlepsze TOiP są w ING - przy każdej
    pozycji
    przypis i różne ciekawe informacje i wyjątki kiedy opłątę sie pobiera a
    kiedy nie :-)
    To tak na marginesie.