  • 1. Data: 2008-02-18 10:52:53
    Temat: kredyt hipoteczny - zmniejszenie liczby lat
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    Mam kredyt hipoteczny w bgż - zostalo mi jeszcze 20 lat spłaty... ponieważ
    nadpłacanie w tym banku jest niewygodne, wiaże się z jakimś podaniem i do
    tego w ciągu chyba 5 lat jest prowizja 1% min. 50zł za każdą spłate (kredyt
    mam dopiero 2 lata) - pomyslalem sobie o zmniejszeniu liczby lat do 12-15...
    czy w takim wypadku bank sprawdza ponownie zdolnosc kredytowa i potrzebna
    jest tona papierkow?

    pozdrawiam
    bard

  • 2. Data: 2008-02-19 01:33:04
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - zmniejszenie liczby lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bard pisze:
> [...]
    > czy w takim wypadku bank sprawdza ponownie zdolnosc kredytowa i potrzebna

    Jasne.

    I pytanie: po co chcesz to zrobić? Spłacaj jak w harmonogramie, a
    "nadmiar" wrzucaj na jakąś lokatę labo w coś inwestuj.