  • 1. Data: 2008-02-18 12:46:50
    Temat: polbank, naciągacze
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    4zł zdarli za jeden przelew, co za gówniaty bank
    jak się później dowiedziałem tak jest z przelewami z konta oszczędzaj
    nawet mBank mnie tak nie oszwabił, bo ostrzegał
    a jak zakładałem wzsystko pięknie, darmowe przelewy do wszystkich banków
    ale tego nie powiedzieli

    tak więc ostrzegam przed tym dziadoskim bankiem

  • 2. Data: 2008-02-18 12:50:21
    Temat: Re: polbank, naciągacze
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > nawet mBank mnie tak nie oszwabił, bo ostrzegał
    > a jak zakładałem wzsystko pięknie, darmowe przelewy do wszystkich banków

    Czytajcie umowy, zaprawdę powiadam Wam, a niemile zaskoczeni nie będziecie. To
    co pikna pani z okienka mówi a to co jest zapisane w umowie to nie zawsze dwie
    tożsame rzeczy, jeszcze tego nie paniał?

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 3. Data: 2008-02-18 12:51:22
    Od: "pele" <a...@a...sd>

> [...]
    > ale tego nie powiedzieli
    >
    > tak więc ostrzegam przed tym dziadoskim bankiem

    bylo czytac co podpisales
    zaklada sie 2 konta i dopiero z gotowkowego robi sie przelewy za 0zl

  • 4. Data: 2008-02-18 12:55:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "pele" <a...@a...sd> napisał w wiadomości

    > bylo czytac co podpisales
    > zaklada sie 2 konta i dopiero z gotowkowego robi sie przelewy za 0zl
    poinformowali ładnie o bezplatnych, ale o płatnych nie pisnęli słowem
    jak dla mnie są przekreśleni, dziadoski bank i tyle

  • 5. Data: 2008-02-18 13:02:16
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > poinformowali ładnie o bezplatnych, ale o płatnych nie pisnęli słowem
    > jak dla mnie są przekreśleni, dziadoski bank i tyle

    "Bank to nie jest instytucja charytatywna". Wydrukować, oprawić w ramki i
    powiesić nad łóżkiem.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 6. Data: 2008-02-18 13:03:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwie
    > tożsame rzeczy, jeszcze tego nie paniał?

    dzwoniłem przed chwilą do sidzdziby banku w którym zakładałem konto
    "nie mamy rachunku z darmowymi przelewami"
    Piła, Wojska Polskiego

    czy oni wogóle wiedzą coś o swoich produktach?

  • 7. Data: 2008-02-18 13:14:54
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik zlotowinfo napisal(a):
> [...]
    > ale tego nie powiedzieli
    > tak więc ostrzegam przed tym dziadoskim bankiem

    Co to za klient, ktory nie czyta TOiP?
    Akurat TOiP Polbanku jest zwiezla i mozna ja sobie latwo przyswoic.
    4zl to i tak niewielka kara za niefrasobliwosc.
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2008-02-18 14:43:09
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl> napisał w wiadomości

    > 4zl to i tak niewielka kara za niefrasobliwosc.
    > --
    > pozdr

    Rzeczywiscie: bank i zaufanie .... to przeciez nie moze chodzic w parze !

  • 9. Data: 2008-02-18 14:46:07
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 4zł zdarli za jeden przelew, co za gówniaty bank

    Masz racje. Idz do Lukas Banku.
    Mam tam konto od 8miu lat i nadal jestem zadowolony.
    Darmowe przelewy przez internet.

  • 10. Data: 2008-02-18 15:01:46
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Artur O. napisal(a):
    > Użytkownik "ls" napisał w wiadomości

    > Rzeczywiscie: bank i zaufanie .... to przeciez nie moze chodzic w
    > parze !

    Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?
    Jak zakladalem konto w Polbanku, pan dal mi do poczytania TOiP, a sam
    wklepywal dane.
    Taryfa liczy sobie az 2 strony, wiec zanim pan skonczyl swoja robote,
    moglem sie jej nauczyc na pamiec.
    I dla przecietnego klienta, jakim jestem, nie stanowi Enigmy.
    Punkt 2.4.2 "Przelewy wychodzace w bankowosci internetowej k. gotowkowe
    bez oplat, k. oszczednosciowe 4zl"
    Gdzie tu zdrada zaufania? Chyba prosciej nie mozna? Zwykla tabelka:
    http://www.polbank.pl/download/tabela_oplat_i_prowiz
    ji_dla_klientow_indywidualnych.pdf
    Ktos, kto umie odpalic kompa i uzyc systemu transakcyjnego Polbanku nie
    powinien miec trudnosci z czytaniem ze zrozumieniem ;)
    A jak ma, niech potem nie wypisuje o "naciagaczach", czy o "oszwabianiu",
    bo sam jest sobie winien.
    --
    pozdr.
    ls