  • 1. Data: 2008-02-18 10:08:41
    Temat: Ryanair i jaka karta bez prowizji?
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Chciałbym się dowiedzie czy komuś udało się zapłacic za bilet lotniczy
    Ryanaira jakąś kartą bez pobrania ich prowizji? Jesli tak, to jaka
    kartą?

  • 2. Data: 2008-02-18 11:49:13
    Temat: Re: Ryanair i jaka karta bez prowizji?
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    grzechu pisze:
    > Chciałbym się dowiedzie czy komuś udało się zapłacic za bilet lotniczy
    > Ryanaira jakąś kartą bez pobrania ich prowizji? Jesli tak, to jaka
    > kartą?

    Udało się np. VE Inteligo

  • 3. Data: 2008-02-18 11:54:07
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    dwr pisze:

    > Udało się np. VE Inteligo

    O jakiej prowizji mówisz? Bo nie o tej za przewalutowanie prawda?

    Ja próbowałem już kilkoma - i to chyba zależnie od systemu pobiera
    ściśle określoną prowizję. Kolejna ukryta opłata.

    --
    k.

  • 4. Data: 2008-02-18 22:00:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 12:54:07 +0100, Kamil 'czemu' Bista napisał(a):
    > O jakiej prowizji mówisz? Bo nie o tej za przewalutowanie prawda?
    > Ja próbowałem już kilkoma - i to chyba zależnie od systemu pobiera
    > ściśle określoną prowizję. Kolejna ukryta opłata.

    Już tylko przez chwilę, hehe :)

    http://beta.di.com.pl/news/19321,0,Ryanair_Ceny_za_p
    rzeloty_nie_beda_juz_kusily_online.html

    Tak, pewnie coś wymyślą - ale i tak miło że dostaną po dupie za ukrywanie
    cen. Choć w sumie i tak jest skyscanner...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2008-03-19 00:09:35
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Karta mbanku- zwykła visa electron do -konta- Ryanair nie pobrał
    prowizji - lot w 2 strony do Bristol z Wrocka - 2 zeta :-) - cena
    koncowa ( nie bralem ubezpieczenia i dodatkowego bagażu)

  • 6. Data: 2008-03-19 00:15:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Mar, 01:09, grzechu <g...@g...com> wrote:
    > Karta mbanku- zwykła visa electron do -konta- Ryanair nie pobrał
    > prowizji - lot w 2 strony do Bristol z Wrocka  - 2 zeta :-) - cena
    > koncowa ( nie bralem ubezpieczenia i dodatkowego bagażu)

    Napisz jak wrocisz ile naprawde zaplaciles i w ktorych miejscach, za
    co i w jaki sposob sciagneli ci te oplaty.

  • 7. Data: 2008-03-19 09:16:40
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Zapłaciłem 2 zeta- to wszysto- i tyle mi ściągnał mbank z konta. Do
    dzisiaj do pólnocy jest promocja w Ryanie- bilet 1 zeta plus 0 opłat i
    podatków. ( doliczyc mogą jedynie bagaż dobrowalny- ok 50 zeta,
    dobrowolne ubezpiecznie, płatnośc kartą - ale właśnie karta mbanku
    jest bez dodatkowych obciążeń)

  • 8. Data: 2008-03-19 11:09:20
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Napisz jak wrocisz ile naprawde zaplaciles i w ktorych miejscach, za
    > co i w jaki sposob sciagneli ci te oplaty.

    Już kilkanaście razy leciałem z Ryanairem na biletach za 1zl albo 0.01eur
    total, bez żadnych problemów. Tylko aby uniknąć prowizji za płatność kartą
    trzeba zapłacić VE. Np. Inteligo, mBank, BZ WBK.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 9. Data: 2008-03-19 11:20:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Mar, 12:09, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > total, bez żadnych problemów. Tylko aby uniknąć prowizji za płatność kartą
    > trzeba zapłacić VE. Np. Inteligo, mBank, BZ WBK.

    Niesamowite.
    U mnie bilet tramwajowy 2,20 zl za 20-o minutowy :)

    To turystycznie warto sie przeleciec, zeby pozwiedzac.

  • 10. Data: 2008-03-19 12:49:29
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Już kilkanaście razy leciałem z Ryanairem na biletach za 1zl albo 0.01eur
    > total, bez żadnych problemów. Tylko aby uniknąć prowizji za płatność kartą
    > trzeba zapłacić VE. Np. Inteligo, mBank, BZ WBK.

    To interesujące, bo ja też wiele razy latałem Ryanem, ale pomimo że cena
    samego biletu była 1 zł czy tam 0,01 EUR to opłaty były zawsze doliczane.
    Chcesz powiedzieć, że wielokrotnie leciałeś po cenie całkowitej typu 1 zł?
    Dokąd?

    marekz