  • 21. Data: 2005-07-28 06:07:19
    Temat: Re: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Sorry. Czy uważasz, że normalne jest, ze np. zasady promocji są
    > regulowane "pismem wewnętrznym banku", a klient nie ma szans dostać
    > żadnego *dokumentu* który to reguluje ?

    Nie no, co ty? Przecież chociażby na stronie www.kontozadarmo.pl (czy jakkoś
    tak - już jej nie ma) był zamiszczony regulamin promocji.

    Darek

  • 22. Data: 2005-07-28 06:41:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    [...]

    > Nie no, co ty? Przecież chociażby na stronie www.kontozadarmo.pl (czy
    > jakkoś tak - już jej nie ma) był zamiszczony regulamin promocji.
    >
    > Darek
    I dasz sobie głowę uciąć, ze był od początku ? :-)
    A jeśli tak to dlaczego dostałem takie coś w odpowiedzi na swoje
    zapytanie (19 maja):
    "W odpowiedzi na zapytanie informuję, iż obecnie obowiązująca promocja
    kont osobistych została wprowadzona w życie Pismem wewnątrzbankowym,
    które zawiesza Tabelę opłat i prowizji na czas obowiązywania promocji.
    [bla bla bla]"

    Żeby nie było na niedouczoną dysponentkę - identyczne info dostałem z
    paru różnych źródeł.
    I mam wrażenie, że regulamin pojawił się w okolicach 4 sierpnia.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 23. Data: 2005-07-28 06:46:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    [...]

    > I mam wrażenie, że regulamin pojawił się w okolicach 4 sierpnia.

    Tfu. czerwca miało być.

    KJ

  • 24. Data: 2005-07-28 08:08:39
    Od: d...@o...pl

    > a ja i tak mbank Ci polece

    a jak ktoś ma do płacenia różne przelewy w różnych bankach, a za każdy
    przelew zapłaci 0,50 to może wydać miesięcznie kilkanaście złotych.

    jeśli więc ktoś jest zadowolony z mBanku a ma odbiorców przelewu w różnych
    bankach, to alternatywą BPH nie jest mBank, ale Multibank (córka tego samego
    BRE Banku), ale wtedy płaci 3zł za prowadzenie konta i 0,00 za przelewy

    pozdr
    Sebastian

  • 25. Data: 2005-07-28 08:38:46
    Od: d...@o...pl

    > nie wiadomo! to czy naprawde jest "najbardziej nieetycznym bankiem"
    > można stwierdzić po analizie wszystkich przypadków!
    > a wątpię, żeby kolega "doladuj" zadał sobie tyle fatygi :P

    1) zadałem sobie tyle trudu, aby zapoznać się i skorzystać z oferty conajmniej
    dwudziestu banków, w tym prawie wszystkich z dostępem do internetu (takie hobby,
    a może nawet nieszkodliwą manię, że zakładam sobie konta w różnych bankach)

    zamiast iść na piwo, wolę np. założyć sobie konto w multibanku (3 złote miesiąc)
    i nauczyć się tego i owego z dziedziny bankowej.

    jest to związane z moim wykształceniem, zainteresowaniami zawodowymi i wkrótce
    planowanym założeniem biura kredytowego, współpracującego z kilkunastoma bankami

    2) wprowadzanie opłat pismami wewnątrzbankowymi poza tabelą opłat i prowizji
    oraz niejasne formułowanie zapisów regulaminowych w celu wyłudzenia od klienta
    nienależnej opłaty, jest nieetyczne. Różne banki stosują takie zagrania, ale
    ilość bardzo podstępnych działań ze strony BPH wyróżnia ten bank ujemnie.

    Z poznanych przeze mnie około 20 banków, ten jest najbardziej nieetyczny.

    3) moja wiedza o tym, jak radzić sobie z bankami, pozwala mi na korzystanie
    nie tylko z banków etycznych, ale i z usług Bardzo Podstępnej Hieny (BPH),
    bo uczę się i wyciągam wnioski, więc np. zamiast odstępować od umowy o kartę,
    ponosząc dużą opłatę karną, po prostu kartę zastrzegłem i nie wyrobiłem nowej,
    wystarczą mi przelewy do mBanku i wypłata bez prowizji w pobliskim bankomacie.
    Konto mam za darmo, a za kartę nie zapłacę. Dzięki korzystaniu z grupy
    dyskusyjnej, radzę sobie nie tylko z bankami etycznymi (inteligo, mBank),
    ale i z tymi mniej etycznymi, jak np. Bardzo Podstępna Hiena (BPH).

    4) Może kolega 'Amra' błędnie zaliczył mnie do grupy osób, które poprzestają
    na krytyce i lamentowaniu, stąd jego nerwowy komentarz. Myślę, że niepotrzebnie
    naskoczyliście na kolegę 'Amra' bo on bywa czasem ciut opryskliwy, ale jak mu
    się zada pytanie, to kompetentnie odpowiada. A poza tym, chłopak się uczy na
    błędach, zobaczycie, że za dwa lata nikomu nie będzie nieuprzejmie odpisywał...

    pozdr
    Sebastian

  • 26. Data: 2005-08-04 07:45:10
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisal(a):
    > A w umowie, lub zalaczniku, co dostales przy zakladaniu konta nie bylo?
    > Bo nie chce strzelac - ze podziela kwote na 12 i im srednia wyjdzie...

    lepiej sie dopytaj w banku, czy ten wymog rzeczywiscie istnieje
    ja mam srebrny sezam juz lata, a zapewniam Cie, ze mam wplywy < 2500zl i
    zadnych kar z tego powodu ;)
    pozdr.
    ls

  • 27. Data: 2005-08-04 08:46:02
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    d...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > wiem że jest jakiś wymóg comiesięcznych wpływów 2500zł aby kolejne lata
    > mieć konto bez opłat. Proszę mi powiedzieć, czy to ma być co miesiąc
    > minimum 2500zł wpływu i jak będzie choć w jednym miesiącu 2499,- to
    > pazerny BPH przez cały rok będzie mnie skubał gigantyczną opłatą, czy też
    > chodzi o średnią 2500zł czyli w ciągu 12 miesięcy muszą być odnotowane
    > łączne wpływy 30.000zł
    >
    > BPH jest najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny
    > podstępny sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie

    przejdz do mbanku i masz VE ale nie w necie +ekarte i inteligo masz ve z
    platnosciami w necie :)