  • 1. Data: 2005-07-27 12:51:28
    Temat: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Od: d...@o...pl

    na razie założyłem srebrny sezam i rok mam prowadzenie konta za darmo

    wiem że jest jakiś wymóg comiesięcznych wpływów 2500zł aby kolejne lata
    mieć konto bez opłat. Proszę mi powiedzieć, czy to ma być co miesiąc
    minimum 2500zł wpływu i jak będzie choć w jednym miesiącu 2499,- to
    pazerny BPH przez cały rok będzie mnie skubał gigantyczną opłatą, czy też
    chodzi o średnią 2500zł czyli w ciągu 12 miesięcy muszą być odnotowane
    łączne wpływy 30.000zł

    BPH jest najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny
    podstępny sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-07-27 13:00:49
    Temat: Re: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > BPH jest najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w
    > niejasny podstępny sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie

    A klient, ktory lapie sie na reklame 0 zl i nie czyta warunkow promocji,
    jest najbardziej zidiocialym przedstawicielem gatunku homo sapiens ;)
    O oplatach za korzystanie z karty platniczej juz wiesz, czy za miesiac sie
    dowiesz?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-27 13:09:30
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    > O oplatach za korzystanie z karty platniczej juz wiesz, czy za miesiac sie
    > dowiesz?

    ** Skądżę - panienka była taka ładna i tak "kuso" ubrana - a uśmiech Pana
    Weissa tak uroczy.... że nikt nie pytał o opłaty, nie czytał umowy, itp.,
    itd...
    Ale bank duży jest, prawda.... :):):)

    M.

  • 4. Data: 2005-07-27 13:13:43
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    napisał w wiadomości news:dc80ic$380$1@news.onet.pl...

> [...]
    > jest najbardziej zidiocialym przedstawicielem gatunku homo sapiens ;)
    > O oplatach za korzystanie z karty platniczej juz wiesz, czy za miesiac sie

    a kolega Amra korzystał z oferty BPH ?:))

    ja bardzo szczegółowo analizuję umowę, TOiP (nawet jeśli w banku jej nie
    mogą znaleźć) :) i inne warunki...

    ale powiem szczerze, że "kruczki" i zamieszanie w BPH naprawdę może
    doprowadzić do zagubienia klienta :)

    zresztą jeżeli na www są trzy różne TOiP, a w banku mają jeszcze inną, i
    tylko w jednej z nich jest info o opłacie za obsługę limitu zadłużenia 0,2%
    [ już tą opłatę podobno znieśli] .....

    tak więc nie ma się co dziwić klientom, że nie wiedzą - a może warto w
    serwisie typu PRNews umieścić pełną i czytelną listę opłat i warunków dla
    klientów BPH :) o ile uda się taką ustalić, bo wg. raczej się nie uda
    korzystając z wiedzy pracowników i infolinii

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2005-07-27 13:41:49
    Od: d...@o...pl

    dziękuję za wypowiedź i potwierdzenie, że bank BPH stosuje
    takie zagrania, że samo czytanie (jednej z wielu) TOiP
    niewiele daje. Właśnie dlatego korzystam z grupy dyskusyjnej.

    W tej sytuacji, zamiast wyzywania mnie od idiotów, oczekuję
    tego, czego, od BPH nie mogę się doprosić: jasnej informacji

    Ja korzystam z różnych banków konta mam lub miałem w ok 20
    bankach i powiem wam szczerze, że ale tylu niejasności, co
    w BPH (u Bardzo Podstępnych H...), nigdzie nie spotkałem.

    Ponawiam więc pytanie, jak oni wyliczają ten wymóg 2.500zł
    dla srebrnego sezama.

    pozdr
    Sebastian

  • 6. Data: 2005-07-27 13:49:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ponawiam więc pytanie, jak oni wyliczają ten wymóg 2.500zł
    > dla srebrnego sezama.

    A w umowie, lub zalaczniku, co dostales przy zakladaniu konta nie bylo?
    Bo nie chce strzelac - ze podziela kwote na 12 i im srednia wyjdzie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-07-27 14:14:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    d...@o...pl wrote:
    [...]

> [...]
    > pazerny BPH przez cały rok będzie mnie skubał gigantyczną opłatą, czy też
    > chodzi o średnią 2500zł czyli w ciągu 12 miesięcy muszą być odnotowane
    Z regulaminu promocji wynikałoby to drugie.

    > BPH jest najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny
    > podstępny sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie

    Czyli możesz nie zdawać sobie sprawy, ze albo zapłacisz 50 PLN za
    zamknięcie rachunku lub też rok za prowadzenie na zwykłych warunkach.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 8. Data: 2005-07-27 14:42:13
    Od: d...@o...pl

    > Czyli możesz nie zdawać sobie sprawy, ze albo zapłacisz 50 PLN za
    > zamknięcie rachunku lub też rok za prowadzenie na zwykłych warunkach.

    zdaję sobie sprawę z tego zagrożenia, dlatego pytałem o tę kwestię.

    inne problemy na razie rozwiązałem. Stwierdziłem np. że nie podoba mi się
    opłata za kartę, więc kartę zastrzegłem i nie wyrobiłem nowej. Nie ma karty
    nie ma opłaty. Pobory będę przelewać na mBank i wypłacać w bankomacie BZWBK.
    Jest to dużo tańsze od odstępowania od umowy o kartę i narażania się na opłatę.

    Wymóg wpływów też jest do obejścia. Darmowe przelewy internetowe w multibanku
    oraz w BPH pozwalają mi na przesyłanie kasy z jednego konta na drugie i z
    powrotem, co daje możliwość sztucznego nabicia obrotów. Jedyny problem w tym,
    że 30 czerwca zawierając umowę z BPH, dostałem ją od kuriera 16 lipca, a
    informację o tym, że umowa dotarła do banku dopiero dzisiaj. Do Multibanku moja
    umowa została odesłana dopiero dzisiaj. W tej sytuacji jestem w stanie bez
    problemu nabić średnią obrotów 2.500,- a nawet 4.500,- ale mogę mieć problem z
    uzyskaniem tej kwoty w kończącym się miesiącu lipcu.

    Nawet jeśli uważam BPH za Bardzo Postępne Hieny, to będę korzystać z ich usług,
    gdyż dzięki mojej dotychczasowej wiedzy oraz poradom z pl.biznes.banki zapewne
    uda mnie się uniknąć większości niespodziewanych opłat

    pozdr
    Sebastian

  • 9. Data: 2005-07-27 14:54:48
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 27 Jul 2005 16:42:13 +0200, d...@o...pl wrote:

    >Nawet jeśli uważam BPH za Bardzo Postępne Hieny, to będę korzystać z ich usług,
    >gdyż dzięki mojej dotychczasowej wiedzy oraz poradom z pl.biznes.banki zapewne
    >uda mnie się uniknąć większości niespodziewanych opłat

    Bardzo Podstępne Hieny - podoba mi się :-)))
    A ja właśnie zamknąłem sobie dostęp do Sezama do karty kredytowej i
    żyję teraz w świecie spokoju - raz na miesiąc wyciąg papierowy, a nie
    stres i nerwy, co tym razem zobaczę :)

    G.

  • 10. Data: 2005-07-27 16:21:33
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 14:54:48 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

    >A ja właśnie zamknąłem sobie dostęp do Sezama do karty kredytowej i
    >żyję teraz w świecie spokoju - raz na miesiąc wyciąg papierowy, a nie
    >stres i nerwy, co tym razem zobaczę :)

    A w jaki sposób zamknąłeś? Konieczne jest wypowiedzenie umowy o dostęp
    internetowy czy wystarczy zablokować kanał, żeby nie pobierali opłaty?