    From: d...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Date: 27 Jul 2005 14:51:28 +0200

    na razie założyłem srebrny sezam i rok mam prowadzenie konta za darmo

    wiem że jest jakiś wymóg comiesięcznych wpływów 2500zł aby kolejne lata
    mieć konto bez opłat. Proszę mi powiedzieć, czy to ma być co miesiąc
    minimum 2500zł wpływu i jak będzie choć w jednym miesiącu 2499,- to
    pazerny BPH przez cały rok będzie mnie skubał gigantyczną opłatą, czy też
    chodzi o średnią 2500zł czyli w ciągu 12 miesięcy muszą być odnotowane
    łączne wpływy 30.000zł

    BPH jest najbardziej nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny
    podstępny sposób wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie

    pozdr
    Sebastian