  • 31. Data: 2004-01-26 08:25:20
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

    Witam - nie zauwazylem, co nie zmienia postaci rzeczy ze mowilo sie o niej
    od.. piatku?
    Gdzie jest to oficjalne potwierdzenie? W aktualnosciach mbanku nie widze??

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 32. Data: 2004-01-26 08:26:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Droga eliminacji - wszystkie banki poza:
    > mBankiem, Millennium, BZ WBK, Inteligo, Nordea (cos pominalem?)

    > W pozostalych przypadkach (oprocz VW Banku) przelewy wiaza sie z jakastam
    > platnoscia. Ale da sie przezyc :)

    Nic nie rozumiem. Co "wszystkie banki poza"? Maja platne przelewy,
    bezplatne przelewy, czy cos innego jeszcze?

    MJ

  • 33. Data: 2004-01-26 09:03:22
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    > Święta prawda !!
    > Uważam ze mbank nie docenia grubości mojego portfela uderzając we mnie
    > opłatami , więc rezygnuje z ich usług.
    > Lepiej by było gdyby uderzyli opłatami w "drobnice" a nie solidarnie we
    > wszystkich.

    święte słowa - czuję sie również niedoceniony z moim portfelem

    jak na razie jedyne "docenienie" ze strony mbanku to proponowanie mi kredytu
    bez konieczności składania stosu papierów - Ci panowie najwidoczniej lubią
    proponować ludziom parasol podczas słonecznej pogody :-)

    jak dla mnie sposób który wybrali na odsiewanie drobnicy generującej koszty
    jest conajmniej dziwny - w 5 minut można wymyślic 100 innych lepszych
    sposobów - choćby przyznanie jakiejś puli bezpłatnych przelewów w zależności
    od wysokości salda
    czy wprowadzenie opłat za przelewy 'dla jaj robione" - na zasadzie przelew
    do zewnętrznego banku poniżej xx złotych płatny

    itd itd itd -

    a skoro tego nie zrobili to widać wyraźnie że nie o to wogóle im chodziło bo
    nie przypuszczam by tacy marni specjaliści pracowali w mbanku , widać
    wyraźnie że chodzi poprostu o kasę klientów i tyle

    ale drogi mbanku - jeśli "od lat" reklamujesz się jako darmowy i bezpłatny -
    to nie dziw sie ze w twoje sieci wpada mnóstwo płotek - bo właśnie tak
    zarzucasz sieci
    natomiast przy okazji tej polityki łapania płotek złapałeś też trochę
    grubszych ryb i nie masz obecnie dla nich żadnej oferty która miałaby ich
    czymkolwiek zachęcić do pozostania, bo i procenty słabsze niż gdzie indziej,
    i konto wcale nie jest takie bezpłatne jakby sie wydawać miało itd itd

  • 34. Data: 2004-01-26 09:08:27
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bv17s9$sgu$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego? :)
    > Konto i karty mialy byc bezplatne - i tak pewnie pozostanie.
    > Model biznesowy oparty na malej liczbie produktow i wysokim
    oprocentowaniu -
    > nie sprawdzil sie w polskich warunkach. Teraz mBank to pelnozakresowy
    bank,
    > a po wybudowaniu sieci 50 mKioskow moze z powodzeniem byc bankiem
    pierwszego
    > wyboru.

    Myslisz ? To troche za malo. Chyba, ze bedziesz mieszkal w Lodzi, Gdansku,
    Wawie czy innym duzym miescie. A w wakacje pojedziesz na urlop i zaczna sie
    narzekania (jak co roku na grupie) ;-)

  • 35. Data: 2004-01-26 09:08:39
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv1imb$rc6$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> typed:

    > Wiem. Ale kiedys przynosilo jakikolwiek przychod - teraz skoro
    > i tak sie placi za kazdy przelew - powinni (?) to zmienic

    Jesli przyjac ze PZ jest swoista odmiana przelewu zewnetrznego
    to nie sadze by zniesiono oplate od posiadania PZ'tow a oplaty
    "od zdarzenia" za wykonanie PZ bym nie wykluczal.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 36. Data: 2004-01-26 11:22:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I dlatego właśnie BRE pozbędzie się MultiBanku?

    Zmiana planow :) mBank na sprzedaz.... :P

  • 37. Data: 2004-01-26 11:51:50
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Zmiana planow :) mBank na sprzedaz.... :P

    Ale to bez sensu bo przy sprzedaży im więcej klientów
    tym bardziej bank jest "wartościowy". A teraz może ich sporo ubyć.

  • 38. Data: 2004-01-26 13:51:11
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    <b...@h...pl>

    > Przy nowej TOiP to rzeczywiście tak wygląda, tyle że jak mają w
    > Lublinie 7 bankomatów, to może 10 osób się skusi ... LOL.

    Teraz dojdzie JEDEN na inzynierskiej WBK.
    WOOOOOOW!!!!
    Cieszymy sie!!!

    oscar

  • 39. Data: 2004-01-26 14:10:27
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 26 Jan 2004 14:51:11 +0100, "oscar" <o...@k...net.pl> wrote:

> [...]
    >wypłatach po
    >pierwszego?
    >
    >Teraz dojdzie JEDEN na inzynierskiej WBK.
    To ja już z tym na inżynierskiej liczyłem, tak to jest 6 bankomatów
    mbanku, i nawet 2 są dla mnie zlokalizowane całkiem miło, ale ten nowy
    to jest super, gdzieś na obrzeżach miasta przy elektrociepłowni ...
    LOL.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 40. Data: 2004-01-26 14:14:38
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2004 10:03:22 +0100, "Paweł" <n...@m...pl> napisał(a):

    [...]

    >a skoro tego nie zrobili to widać wyraźnie że nie o to wogóle im chodziło bo
    >nie przypuszczam by tacy marni specjaliści pracowali w mbanku

    Nie zastanawiales sie nigdy, ze krol jest po prostu nagi. Wiara w
    umysl specjalistow karmionych wysoka pensja jest wedlug mnie zludna.

    Przezylem na tym swiecie gruuubo ponad pol wieku i ciagle sie o tym
    przekonuje. Ostatnio, by nie zmieniac tematu, doznalem takiego
    wrazenia przy obserwowaniu ekwilibrystyki uprawianej przez tej samej
    klasy specjalistow przy polykaniu LG i zamienianiu go w Nordee.
    To jest identyczny sposob myslenia jak specjalistow od podatkow,
    ktorym sie wydaje, ze podwyzszenie stopy podatkowej automagicznie
    wplynie na wzrost kwoty pobieranego podatku... Co prawda i odwrotne,
    zyczeniowe myslenie tez, ze zmniejszenie stopy podatkowej
    automagicznie wplynie na zmniejszenie bezrobocia, wzrost kwoty
    podatkow itd. Wszystko to jest rachunkiem bez gospodarza, bo
    wiekszosc 'ekonominstow' w ogole nie potrafi zrozumiec, ze ekonomia
    jest nierozerwalnie zwiazana z zyciem, z zywym czlowiekiem, i zadne
    recepty nie musza sie sporawdzac, dlatego jak i w zyciu, wszelkie
    zmiany nalezy wprowadzac ewolucyjnie, zadna rewolucja (oprocz
    niezbednych ciec chirurgicznych) w zyciu sie nie sprawdza.

    BTW, o zlej drodze (IMHO), na ktora wkroczyli specjalisci z mBanku
    pisalem na tym forum w artykule 'Splaszczenie materii ;-)' z 14.X ub.
    roku. Powiem szczerze, ze dla mnie wprowadzenie tych zmian nie
    stanowi specjalnego zaskoczenia.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}