  • 1. Data: 2004-01-25 12:33:17
    Temat: Sez@m i zlecenia stałe
    Od: Petrax <Petrax70@USUN_TO.poczta.onet.pl>

    Czy ja dobrze widze, ze w nowym Sez@mie brak funkcji usuwania i
    modyfikacji zlecen stalych.
    Moze ktos z tworcow tego dziela to czyta i mnie oswieci.

    Pozdrawiam
    Petrax

  • 2. Data: 2004-01-25 13:23:52
    Temat: Re: Sez@m i zlecenia stałe
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    > Czy ja dobrze widze, ze w nowym Sez@mie brak funkcji usuwania i
    > modyfikacji zlecen stalych.
    > Petrax

    To nie jest prawdą.
    Prawdopodobnie Sez@m jest na etapie modyfikacji i dostrajania. Raz widać
    opcje "Anuluj" i "Moodyfikuj" a raz nie.
    Jupraw

  • 3. Data: 2004-01-25 16:58:58
    Od: "Krzychu" <k...@p...onet.pl>

    > To nie jest prawdą.
    > Prawdopodobnie Sez@m jest na etapie modyfikacji i dostrajania. Raz widać
    > opcje "Anuluj" i "Moodyfikuj" a raz nie.
    > Jupraw

    Niestety prawda, u mnie w liście przelewów odroczonych także nie ma
    możliwości żadnej "akcji". Mimo telefonów i maili do obsługi nic się nie
    zmieniło. Poza tym, nie można dopisać żadnego nowego odbiorcy, ani przesłac
    przelewu - pojawia się napis "strona chwilowo niedostępna". Mija tydzień jak
    wprowadzili tą wersję, ale zbytnio nie przejmują się klientami.
    Krzychu

  • 4. Data: 2004-01-25 17:55:58
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

> [...]
    | modyfikacji zlecen stalych.
    | Moze ktos z tworcow tego dziela to czyta i mnie oswieci.

    Ktoś już o tym pisał...

    Jeżeli to są zlecenia złożone przez telefon lub w placówce to nie można ich
    zmieniać/usówać... :-(
    Ale i tak lepiej zrobić więcej przelewów odroczonych, bo realizacja stałego
    zlecenia jest płatna 1zł (chyba, że się mylę)...

    Pozdrawiam
    SzeXpir

  • 5. Data: 2004-01-25 20:10:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Petrax" <Petrax70@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ja dobrze widze, ze w nowym Sez@mie brak funkcji usuwania i
    > modyfikacji zlecen stalych.
    > Moze ktos z tworcow tego dziela to czyta i mnie oswieci.

    Co najmniej dwa dni temu miał te funkcje, bo się nimi bawiłem. Tyle, że z
    tą modyfikacją jest tak dziwnie, że zmodyfikować można tylko kwotę. Jak
    chcesz coś innego, to już zostaje usunąć i stworzyć na nowo.

  • 6. Data: 2004-01-26 20:35:00
    Od: Petrax <Petrax70@USUN_TO.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Co najmniej dwa dni temu miał te funkcje, bo się nimi bawiłem. Tyle, że z
    > tš modyfikacjš jest tak dziwnie, że zmodyfikować można tylko kwotę. Jak
    > chcesz coś innego, to już zostaje usunšć i stworzyć na nowo.

    Faktycznie, w niedzielę przed południem zdefiniowałem zlecenie, funkcji "Usuń"
    i "Modyfikuj" nie było.
    Pojawiły się w poniedziałek przed południem - rzeczywiście możliwa tylko
    modyfikacja kwoty zlecenia.
    Poniedziałek wieczór - zlecenia nie ma w ogóle - wyparowało.

    Jak stan Waszej cierpliwości ? Bo moja na wykończeniu.
    A może ktoś wie jak przedłuzyc lokatę, skoro nie ma funkcji "Przedłuż " ?

    Pozdrawiam Petrax