  • 1. Data: 2004-01-25 18:47:25
    Temat: karta debetowa wypukla
    Od: "ricon" <r...@i...pl>

    Witam
    w wakacje chce wyjechac do USA i chcialbym miec jakas karte wypukla ,ale
    jako ze jestem studentem to raczej nie mam szas na kredytowke
    i moje pytanie jest takie gdzie moge znalesc karte wypukla Mastercard lub
    Vise debetowa?
    ricon

  • 2. Data: 2004-01-25 18:53:32
    Temat: Re: karta debetowa wypukla
    Od: "Dareko" <d...@p...fm>

    Rodzice wyrabiają sobie kartę kredytową a dla ciebie kartędodatkową .To
    wszystko.Masz ustalony limit i tyle. W Citibanku np jest karta dodatkowa za
    free

    dareko

  • 3. Data: 2004-01-25 18:57:29
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "ricon" <r...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > jako ze jestem studentem to raczej nie mam szas na kredytowke
    > i moje pytanie jest takie gdzie moge znalesc karte wypukla Mastercard lub

    AFAIK to najtansza bedzie VC w Multibanku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-01-25 19:00:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Zobacz www.vwbankdirect.pl -> edirect pakiet srebrny, 10 PLN miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-25 19:18:24
    Od: "Glenn" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > jako ze jestem studentem to raczej nie mam szas na kredytowke
    > i moje pytanie jest takie gdzie moge znalesc karte wypukla Mastercard lub

    Visa debetowa w Pekao SA . Jest rozliczana w dolarach więc nie stracisz na
    przewalutowaniach.Kosztuje 10 $ .

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-01-25 19:34:21
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Glenn" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Visa debetowa w Pekao SA . Jest rozliczana w dolarach więc nie stracisz na
    > przewalutowaniach.Kosztuje 10 $ .

    Kupujesz dolary w kantorze i idziesz do okienka i wpłacasz ją na konto
    karty.
    Konto karty to numer rozliczeniowy centrum kart i czekow + numer twojej
    karty.
    Po za tym jak ci zabraknie kasy w Stanach na bilet powrotny, to dzwonisz do
    rodziców, wołasz ratunku i oni mogą zrobić to samo.
    Transakcje do wysokości salda karty, bez żadnych innych limitów.
    Ta visa przez systemy bankowe jest widziana jako karta kredytowa i niczym od
    normalnje kredytówki się nie różni.

  • 7. Data: 2004-01-25 19:41:08
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > Ta visa przez systemy bankowe jest widziana jako karta kredytowa i niczym
    od
    > normalnje kredytówki się nie różni.

    Debetowa (a moze to pre-paid?) nie rozni sie od kredytowki? Od kiedy?

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 8. Data: 2004-01-25 19:59:02
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał Witkowski <m...@N...pl> wrote:

    > Debetowa (a moze to pre-paid?) nie rozni sie od kredytowki? Od kiedy?

    Kolega zapewne miał na myśli systemy autoryzacyjne...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 9. Data: 2004-01-25 20:03:02
    Od: "Glenn" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał Witkowski <m...@N...pl> napisał(a):

    > od
    > >

    > Debetowa (a moze to pre-paid?) nie rozni sie od kredytowki? Od kiedy?

    Uproszczenie zapewne. Chodziło o to, że przy dokonywaniu płatności zachowanie
    debetowej
    wypukłej jest takie samo jak kredytowej wypukłej.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-01-25 20:22:21
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    > Uproszczenie zapewne. Chodziło o to, że przy dokonywaniu płatności
    zachowanie debetowej
    > wypukłej jest takie samo jak kredytowej wypukłej.

    Dokładnie tak.