  • 41. Data: 2004-01-26 14:33:38
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:bv2v0o$40h$1@news.mch.sbs.de...

    > Ale to bez sensu bo przy sprzedaży im więcej klientów
    > tym bardziej bank jest "wartościowy". A teraz może ich sporo ubyć.

    Ale i tak ich będzie znacznie więcej niż w Multi. Poza tym będą się mogli
    zapewne pochwalić - o ile sprawdzą się teorie Amry - zmniejszeniem kosztów,
    co jest jeszcze istotniejsze.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 42. Data: 2004-01-26 17:18:03
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku... mobilni klienci
    Od: "sonam" <s...@w...pl>

    > Gdzie jest to oficjalne potwierdzenie? W aktualnosciach mbanku nie widze??
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Jakub Wojtachnio
    > k...@p...onet.pl

    mBank = mobileBank
    ale niech wiedzą że mKlient też jest mobilny
    a o planowanych zmaianch chyba już jutro będą wiedziałi
    prawie wszyscy klienci

    to do jakiego banku się przenieść: czytając posty myślę o Lukas
    juz tam zacierają rączki :)
    bye bye mbank - moje pieniądze Cię kochały i ufały Ci ...
    było minęło - czekamy na oficiala, ale jeszcze w tym samym tygodniu ...
    goodbye forever!

  • 43. Data: 2004-01-27 10:27:15
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Gdyby wprowadzić opłatę za listę jednorazową w wysokości 10 zł, to wtedy
    przelew kosztowałby po 0,20 zł (z tym, że liczę tu wszystkie 50 numerów,
    również aktywujący i deaktywujący listę). Byłaby to jednorazowa opłata
    pobierana w momencie zamawiania listy, ale w sumie wyszłoby korzystniej.

  • 44. Data: 2004-01-27 10:32:07
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ja myślę, że mKioski są po to, by móc wpłacać gotówkę. mBank powinien
    umieszczać w nich bankomaty depozytowe bo głównie one dadzą sens istnienia
    mKiosków.

  • 45. Data: 2004-01-27 10:41:17
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Możliwe, że mB chce w ten sposób zbadać opinię klientów nt opłat.

  • 46. Data: 2004-01-27 10:43:25
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Tu: http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

  • 47. Data: 2004-01-27 10:44:37
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu: http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    Mam taką małą prośbę. Mógłbyś odpowiadać pod przyciętym cytatem ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 48. Data: 2004-01-27 11:55:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > również aktywujący i deaktywujący listę). Byłaby to jednorazowa opłata
    > pobierana w momencie zamawiania listy, ale w sumie wyszłoby korzystniej.

    Ale lista przecież nie służy tylko do wykonywania przelewów, więc to byłby
    bardzo słaby pomysł. Skutkiem tego byłaby tak naprawdę odpłatność za
    korzystanie z rachunku w jakikolwiek sposób.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 49. Data: 2004-01-27 12:19:03
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > również aktywujący i deaktywujący listę). Byłaby to jednorazowa opłata
    > pobierana w momencie zamawiania listy, ale w sumie wyszłoby korzystniej.

    To by była zgoła inna opłata:
    - nie byłaby pobierana przy wykonaniu płatności,
    - byłaby pobierana przy stu różnych głupotach

  • 50. Data: 2004-01-27 17:28:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> writes:

    > Jesli przyjac ze PZ jest swoista odmiana przelewu zewnetrznego

    A nie nie jest,

    > to nie sadze by zniesiono oplate od posiadania PZ'tow a oplaty
    > "od zdarzenia" za wykonanie PZ bym nie wykluczal.

    Mysle ze podobny skutek mialaby likwidacja PZ przez mBank w ogole.
    O ile w innych niz PZ rzeczach mBank moze byc jeszcze konkurencyjny,
    o tyle w PZ nie jest, i oplata "od zdarzenia" tylko moze to
    pogorszyc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH