  • 1. Data: 2004-01-25 18:14:43
    Temat: mBank zmiany TOiP
    Od: "mSzok" <j...@c...barg.sv>

    Szanowni Klienci,
    zgodnie ze swoją filozofią mBank pragnie pozostać najbardziej konkurencyjnym,
    innowacyjnym pod względem wdrażanych produktów oraz zawansowania
    technologicznego bankiem na rynku. Dla dobra swoich Klientów i Akcjonariuszy
    pragnie osiągnąć w tym roku zakładaną rentowność, dlatego zdecydował się, by 15
    lutego br. wprowadzić zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat oraz rozszerzyć sieć
    bankomatów.

    Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie
    kosztowało 0,50 zł.

    Bezpłatne pozostaną miedzy innymi: usługa mTransfer, przelewy dokonywane w celu
    zakupu jednostek funduszy w SFI, a także przelewy do ZUS i US wykonywane z
    mBIZNES Konta.

    15 lutego rozszerzony zostanie dostęp do bezprowizyjnych wypłat
    z bankomatów. Do sieci Euronet dołączy sieć BZ WBK (563 punkty). Uaktualnioną
    listę bankomatów opublikujemy na naszych stronach w dniu wprowadzenia zmiany.

    15 lutego zmniejszeniu ulegną także prowizje od wypłat z obcych bankomatów -
    niezależnie od kwoty na terenie kraju będzie to 5 zł, a za granicą 10 zł.

    Zobacz symulację kosztów, które ponosi Klient korzystając z różnych banków.
    Parametry symulacji:
    1. przelewy (średnia) przez telefon - 0; przez Internet - 5;
    2. wypłaty z bankomatów 4 z sieci własnej; 0,5 z obcej;
    3. średnie miesięczne saldo na rachunku - 2.000 zł;
    4. jednorazowa wypłata 200 zł.

    Zobacz tabelę cen usług bankowych w Polsce

    W tabelach zostały wykorzystane dane z dnia 21.01.2004r.

  • 2. Data: 2004-01-25 18:37:50
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "Anador" <_...@a...pl>

    Użytkownik "mSzok" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Od 15 lutego wykonanie bezpłatnych dotychczas przelewów zewnętrznych i
    > zewnętrznych zleceń stałych z rachunków eKONTO, izzyKONTO i eMAX będzie

    Wiemy. Grupa żyje tym od ponad dnia. Dla mnie jest to poczatek upadku
    legendy. Historia uczy mnie że tylko pierwszy taki krok bank wprowadza z
    pewną nieśmiałością. Minie kilka miesięcy, będą opłaty za kartę a może i
    prowadzenie rachunku.

    Dlatego trzeba się nauczyć nie wiązać i nie przyzwyczajać do produktów i
    usług. Jedyna skuteczna metoda to głosować "nogami" i bić te brudne łapy
    które pchają się do naszych kieszeni (nie tylko bankowe).
    A.

  • 3. Data: 2004-01-25 19:44:00
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

  • 4. Data: 2004-01-25 19:55:22
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "~~" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    Skąd bierzecie te linki ? :))

    Ale zwoccie uwage jaką kreatywnoscia wykazal sie tworca tego zestawienia i
    jak bardzo kombinowal, aby wyciagnac miesieczny koszt uzywania konta w VW
    wyzej niz w mBanku.

    Michal Maslowski

  • 5. Data: 2004-01-25 19:59:53
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    > Skąd bierzecie te linki ? :))

    Jak to skąd ;) Nad nową TOiP jest coś takiego:

    Szanowni Państwo,
    od 15 lutego wprowadzamy zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji. Sprawdź szczegóły.
    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    ;-))

  • 6. Data: 2004-01-25 20:19:03
    Od: "ra|)ek" <u...@k...pl>

    On 1/25/2004 8:55 PM, mmmaslov wrote:

    > Ale zwoccie uwage jaką kreatywnoscia wykazal sie tworca tego zestawienia i
    > jak bardzo kombinowal, aby wyciagnac miesieczny koszt uzywania konta w VW

    No ba, przecież mają fachowców od tłumacznia na m że to dla naszego dobra :)

    --
    pozdrawiam
    ra|)ek s

  • 7. Data: 2004-01-25 20:27:16
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "ra|)ek" <u...@k...pl> napisał w wiadomości

    VW

    > No ba, przecież mają fachowców od tłumacznia na m że to dla naszego dobra
    :)

    No bo generalnie tak jest. Obniżenie kosztów. Zostaną ci, którzy mają co
    zostawić. Drobnica odejdzie generować koszty gdzie indziej. W efekcie mBank
    będzie mieć środki na nowe inwestycje...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 8. Data: 2004-01-25 20:29:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:
    > No bo generalnie tak jest. Obniżenie kosztów. Zostaną ci, którzy mają
    > co zostawić. Drobnica odejdzie generować koszty gdzie indziej. W
    > efekcie mBank będzie mieć środki na nowe inwestycje...

    Ja sie zastanawiam kiedy VW Bank sie zapcha ;) Jesli juz maja problemy z
    odpowiadaniem na maile (a tam nie liczac Lublina pracuje razem 18 osob!!!),
    to chyba im wszystko padnie - jak ludzie sie beda dobijac drzwiami i
    oknami... (zwlaszcza widzac co sie dzieje w Lukasie przy prawie 130
    tysiacach klientow online - a pewnie czesc i tak nie korzysta intensywnie z
    bankowosci internetowej).

  • 9. Data: 2004-01-25 20:39:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:bv191b$ecu$1@news.onet.pl...

    > Ja sie zastanawiam kiedy VW Bank sie zapcha ;) Jesli juz maja problemy z
    > odpowiadaniem na maile (a tam nie liczac Lublina pracuje razem 18
    osob!!!),

    Obecnie obsługa VW działa FATALNIE ! Czekanie na vwlinii po kilkadziesiąt
    minut, olewanie maili. Na odpowiedzi na maile wysłane pocztą wewnętrzną
    czekałem miesiąc !!

    Ale będę powtarzać ciągle, że oni mają debilne procedury generujące KOSZTY,
    KOSZTY i jeszcze raz KOSZTY. I mnóstwo czasu pracowników, którzy mogli by
    się zająć czymś bardziej pożytecznym niż bezsensownym podpisywaniem mnóstwa
    potwierdzeń otwarcia i rozliczenia lokat. U nich wszystko musi być na
    papierze. Dokumentację trzymają w teczkach, do których obsługa ma
    bezpośredni dostęp i w ciągu kilku minut potrafi taką teczkę odszukać. Oni
    sami są sobie winni.

> [...]
    > oknami... (zwlaszcza widzac co sie dzieje w Lukasie przy prawie 130
    > tysiacach klientow online - a pewnie czesc i tak nie korzysta intensywnie

    Ja pierdzielę te wszystkie banki, jeszcze trochę, to wezmę wszystko do
    inteligo, wypierdzielę całą resztę i będzie cool. :-) Stracę na odsetkach,
    ale moje nerwy będą spokojniejsze. :-)

  • 10. Data: 2004-01-25 20:41:32
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

> [...]

    > Ja sie zastanawiam kiedy VW Bank sie zapcha ;) Jesli juz maja problemy z
    > odpowiadaniem na maile (a tam nie liczac Lublina pracuje razem 18

    A co jest w Lublinie? Infolinia, jak w Inteligo?

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu