  • 1. Data: 2004-01-25 14:42:06
    Temat: Paszport, dowód osobisty i karta kredytowa w jednym
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=64679

    Ciekawe jak to bedzie funkcjonowac i czy naprawde
    bedzie tak *bezpieczne* jak sie autorom koncepcji
    wydaje.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 2. Data: 2004-01-26 10:37:16
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał w
    wiadomości news:bv0km5$feq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=64679
    >
    > Ciekawe jak to bedzie funkcjonowac i czy naprawde
    > bedzie tak *bezpieczne* jak sie autorom koncepcji
    > wydaje.

    Hmm
    Czyżby w Austrii ukazał się przekład "Limes Inferior" J. Zajdla ;-)
    RJCz

  • 3. Data: 2004-01-26 10:43:45
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv2qn8$fpt$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> typed:

    > Hmm
    > Czyżby w Austrii ukazał się przekład "Limes Inferior" J. Zajdla
    > ;-) RJCz

    Widze ze nie ja jeden mialem takie skojarzenia :)

  • 4. Data: 2004-01-26 20:48:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 15:42:06 +0100, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    >http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=64679
    >
    >Ciekawe jak to bedzie funkcjonowac i czy naprawde
    >bedzie tak *bezpieczne* jak sie autorom koncepcji
    >wydaje.

    oczywiście nie będzie. Czy ktoś słyszał o czymś, co jest "nie do
    podrobienia, niemożliwe będzie też jej użycie przez osoby niepowołane,
    np. przez złodzieja"? :-)

    Ale warto podnosić poprzeczkę...
    --
    Jarek Andrzejewski