  • 1. Data: 2004-01-25 19:35:19
    Temat: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    wlasnie poruszylem temat planowanego wprowadzenia
    oplat za przelewy w mBanku na ichniejszym czacie

    wywolalo to spore zamieszanie i wielkie niezadowolenie
    obslugujacych czat !!

    nic nie chcieli nt temat napisac chociaz mMarcinS sie wygadal,
    ze beda wprowadzone oplaty !!

    ale nie ma dokladnego info nt temat

    szkoda, ze mBank sie zmienia...te oplaty za przelewy (nawet symboliczne)
    wszystko popsuja i z pewnoscia na tym sie nie skonczy

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 2. Data: 2004-01-25 20:09:47
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@p...pl> wrote:
    > szkoda, ze mBank sie zmienia...te oplaty za przelewy (nawet
    > symboliczne) wszystko popsuja i z pewnoscia na tym sie nie skonczy

    Dlaczego? :)
    Konto i karty mialy byc bezplatne - i tak pewnie pozostanie.
    Model biznesowy oparty na malej liczbie produktow i wysokim oprocentowaniu -
    nie sprawdzil sie w polskich warunkach. Teraz mBank to pelnozakresowy bank,
    a po wybudowaniu sieci 50 mKioskow moze z powodzeniem byc bankiem pierwszego
    wyboru. Jednak dalszy rozwoj wymaga inwestycji - a tych bank bez wiekszych
    przychodow nie mogl osiagnac. Tym bardziej - ze widac wyrazniej, ze
    inwestycje w MultiBank sa duzo bardziej oplacalne.
    Czas promocji chyba juz sie konczy - i ja osobiscie spodziewam sie, ze ten
    maly kamyczek rozpocznie wieksza lawine zmian - nie tyle w samym mBanku co
    we wszystkich pozostalych bankach.

    No to byloby tyle mojego :) Bo od jutra chyba tu nie zagladam :D

  • 3. Data: 2004-01-25 20:15:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:bv17s9$sgu$1@news.onet.pl...

    > No to byloby tyle mojego :) Bo od jutra chyba tu nie zagladam :D

    Nie bądź miętki. ;-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-25 20:24:37
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message

    > Nie bądź miętki. ;-D

    Nie ma co sie lamac - dopiero za jakis miesiac zaczna sie pojawiac watki o
    temacie "mBank mnie okradl"

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2004-01-25 20:25:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:
    > Nie bądź miętki. ;-D

    E tam - mysle o popelnieniu tekstu o ekonomice bankowosci wirtualnej (bo
    akurat takowy podpunkt skonczylem w doktoracie), tylko sie zastanawiam do
    jakiej gazety mozna uderzyc, zeby te moje wypociny zamiescila... :D (wiec
    jak rozumiesz brak czasu... zreszta teraz w weekend tez siedze nad innym
    tekstem...).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    ! Ankieta dla klientow bankow wirtualnych !

  • 6. Data: 2004-01-25 20:26:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bv1879$ku2$1@news.onet.pl...

    > Nie bądź miętki. ;-D

    Twardym trza być ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-01-25 21:04:26
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Dlaczego? :)
    > Konto i karty mialy byc bezplatne - i tak pewnie pozostanie.

    tak zostanie tylko jak dlugo ?

    te oplaty za przelewy to IMHO poczatek wiekszych zmian

    mnie osobiscie na bezplatnych przelewach najbardziej zalezalo
    robilem ich naprawde sporo i teraz bedzie to dla mnie spory koszt,
    ale przeciez mozna zrobic jeden przelew do VW a potem juz jest darmo ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 8. Data: 2004-01-25 21:08:43
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 25 Jan 2004 21:09:47 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Dlaczego? :)
    >Konto i karty mialy byc bezplatne - i tak pewnie pozostanie.
    Przez pół roku ? Rok ? Kicha ;(.

> [...]
    >a po wybudowaniu sieci 50 mKioskow moze z powodzeniem byc bankiem pierwszego
    A po co komu te mKioski ? Jak ich nie było to jakoś żyłem, jeśli to
    dzięki nim ta podwyżka to ja dziękuje ...

    >Czas promocji chyba juz sie konczy - i ja osobiscie spodziewam sie, ze ten
    >maly kamyczek rozpocznie wieksza lawine zmian - nie tyle w samym mBanku co
    >we wszystkich pozostalych bankach.
    To przykre, zaczyna być śmiesznie, wszędzie opłaty za prowadzenie
    konta, kasa za przelewy, oprocentowanie śmieszne, to ja chyba zaczne
    trzymać kase w domu ... bo taniej wyjdzie, a niestety jeszcze
    większość firm woli obrót gotówkowy ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 9. Data: 2004-01-25 21:31:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > Przez pół roku ? Rok ? Kicha ;(.

    Spokojnie - wprowadznie oplaty za konto i karty musialoby byc spowodowane
    jakims wiekszym wydarzeniem na rynku.
    Wbrew pozorom - ta operacja byla podjeta swiadomie - i oferta banku dla
    _wiekszosci_ uzytkownikow dalej bedzie atrakcyjna i konkurencyjna w
    porownaniu z innymi bankami.

    > A po co komu te mKioski ? Jak ich nie było to jakoś żyłem, jeśli to
    > dzięki nim ta podwyżka to ja dziękuje ...

    Tobie moze nie potrzebne - a mBankowi - jak najbardziej. Polska to nie kraje
    zachodnie, gdzie mozna liczyc na wysokie depozyty. Interes bedzie sie
    obecnie krecil jak bedzie duzo klientow. A zeby onu byli to a) nalezy
    nadrobic strate, ktora powstanie po tej podwyzce :)
    b) rozszerzyc pole dzialania na kolejne segmenty rynku ;)

> [...]
    > konta, kasa za przelewy, oprocentowanie śmieszne, to ja chyba zaczne
    > trzymać kase w domu ... bo taniej wyjdzie, a niestety jeszcze

    Dlaczego przykre?
    W zamian za swiadczona usluge bank musi w koncu zarobic. To nie wina bankow,
    ze nasze portfele sa malo zasobne. Siec placowek, nowe technologie,
    bankomaty i to wszystko duzo kosztuje. A sytuacja na rynku jest taka, ze
    duza czesc kredytow jest stracona - i to nie dlatego, ze banki i kierujacy w
    nich sa do dupy. Po prostu taka sytuacja rynkowa i specyfika rynku.
    Popatrz- Niemcy maja klopoty gospodarcze - i juz widac znaczna roznice w
    zlych kredytach od sredniej w UE.
    A popatrz na nasz rynek! Z jednej strony bezrobocie 18%, z drugiej dalej
    gospodarka z calymi sektorami, gdzie jak za socjalizmu "nalezy sie", a z
    trzeciej nie ma jeszcze dobrze dzialajacych biur informacji
    gospodarczych....

    No coz. Takie czasy.

  • 10. Data: 2004-01-25 21:51:35
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    napisał w wiadomości > nie sprawdzil sie w polskich warunkach. Teraz mBank
    to pelnozakresowy bank,
    > a po wybudowaniu sieci 50 mKioskow moze z powodzeniem byc bankiem
    pierwszego
    > wyboru.

    serio uwazasz, ze wystawienie mkioskow z beznadziejna obsluga daje cos
    wiecej niz np daje eurobank ? w euro przynajmniej lokaty sa ciekawe, a co
    daly mbankowe mkoiski poza niezadowloleniem ? z bylejakosci i zerowosci tam
    obslugi