  • 51. Data: 2004-01-27 18:49:48
    Temat: Re: planowane oplaty a mCzat w mBanku...
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bv5ehr$spo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Gdyby wprowadzić opłatę za listę jednorazową w wysokości 10 zł, to wtedy
    > przelew kosztowałby po 0,20 zł (z tym, że liczę tu wszystkie 50 numerów,
    > również aktywujący i deaktywujący listę). Byłaby to jednorazowa opłata
    > pobierana w momencie zamawiania listy, ale w sumie wyszłoby korzystniej.

    Ja od 2 lat mam jedna liste, a przelewow wykonalem calkiem sporo. Z tym ze
    na rachunki zdefiniowane.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 52. Data: 2004-01-28 13:28:07
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:m3smi1pagf.fsf@defiant.pm.waw.pl,
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> typed:

    > A nie nie jest,

    Wiem ze nie jest, ale bankowcy moga to tak potraktowac, w koncu
    na jakis rachunek wychodza za jego posrednictwem pieniadze. A
    ze to ma miejsce w sposob automagiczny..

    > Mysle ze podobny skutek mialaby likwidacja PZ przez mBank w
    > ogole. O ile w innych niz PZ rzeczach mBank moze byc jeszcze
    > konkurencyjny, o tyle w PZ nie jest, i oplata "od zdarzenia"
    > tylko moze to pogorszyc.

    Przekonamy sie jak bedzie 15.02.04 oficjalna TOiP. Na razie sobie
    gdybamy jak wyglada sprawa PZ.

    --
    Oswiadczenia/Informacje: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na
    adres uzyty do/podczas wyslania tej wiadomosci. Adres zwrotny

  • 53. Data: 2004-01-28 13:58:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:bv8dmq$lms$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przekonamy sie jak bedzie 15.02.04 oficjalna TOiP. Na razie sobie
    > gdybamy jak wyglada sprawa PZ.

    To jeszcze nie ma??
    To w zasadzie po cholerę ogłaszać o rzeczach, o których nie wiadomo jakie
    będą naprawdę?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 54. Data: 2004-01-28 15:30:30
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv8fhg$feg$1@inews.gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> typed:

    > To jeszcze nie ma??
    > To w zasadzie po cholerę ogłaszać o rzeczach, o których nie
    > wiadomo jakie będą naprawdę?

    Oczywiscie ze nie ma. Jest zapowiedz! zmian po 15.02.04 w TOiP
    ze wskazaniem czego te zmiany beda dotyczyc. Ale zapowiedziane
    nie musza byc koniecznie jedynymi. Jak bedzie sie okaze po tej
    dacie.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 55. Data: 2004-01-28 15:42:29
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:bv8kni$ijd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > ze wskazaniem czego te zmiany beda dotyczyc. Ale zapowiedziane
    > nie musza byc koniecznie jedynymi. Jak bedzie sie okaze po tej

    No dokładnie od razu to mi przyszło do głowy, że skoro to tylko zapowiedź,
    to jeszcze się może okazać, że więcej ciekawych nowości będzie :). Co prawda
    nie tak rewolucyjnych - na to by nie poszli, ale jednak.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 56. Data: 2004-01-29 00:22:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> writes:

    > Wiem ze nie jest, ale bankowcy moga to tak potraktowac, w koncu
    > na jakis rachunek wychodza za jego posrednictwem pieniadze. A
    > ze to ma miejsce w sposob automagiczny..

    To bez znaczenia. Wazne jest, ze inicjatorem PZ jest druga strona
    - klient banku nie ma na to zadnego wplywu, i w zwiazku z tym nie
    moze za to (drugi raz zreszta, bo juz wierzyciel raz zaplacil)
    placic.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 57. Data: 2004-01-29 16:46:29
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv8m42$ede$1@inews.gazeta.pl,
> [...]

    > zapowiedź, to jeszcze się może okazać, że więcej ciekawych
    > nowości będzie :). Co prawda nie tak rewolucyjnych - na to by

    Khm. Mam dzika satysfakcje i napisze "a nie pisalem", a to w
    odniesieniu do tej wiadomosci:

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1005373&type_id=1&order=time

    Jak widac nie byly to jedyne planowane zmiany i znowu "prasa"
    byla szybsza niz dzial PR.

    Nie ukrywam ze z zainteresowaniem bede patrzyl co sie bedzie
    dzialo 15.02 :)