  • Data: 2019-10-05 15:45:27
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 października 2019 15:32:44 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski
    napisał:

    > Cały czas mam nadzieję, że zobaczę porównanie takich dwóch kredytów - z
    > oprocentowaniem frankowym, ale stratą kursową i z oprocentowaniem
    > złotówkowym...
    Oczywiście nadzieje mieć masz prawo a czego tam potrzebujesz przy użyciu exela
    wyliczyć można
    Ale w kwesto frankowiczów jest tak że banki umowy skonstruowały tak że teraz lament
    jest bo frankowicze wygrywają
    Ślepi w karty grać nie powinni a życie pokazało że w tym przypadku konstrukcję
    produktu i umowę "ślepi" tworzyli
    I frankowicze z tego korzystają.