  • Data: 2019-10-05 22:15:53
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-05 o 21:58, ToMasz pisze:

    > tylko ja się pytam czego oni chcą.

    Co najmniej kilka osób odpowiedziało Ci na to pytanie. Chcesz wiedzieć,
    czy próbujesz uzyskać odpowiedź, która Ci pasuje?

    JA swoje dzieci uczę rozwiązywać
    > konflikty tak: jeśli chcesz porozumienia, zaproponuj coś, na co w tej
    > czy odwrotnej sytuacji sam byś przystał. dowiedziałem z tego wątku że
    > nie można było spłacać kredytu w CHF. Nie jest to uczciwe. Teraz można,
    > więc moim zdaniem jest git.

    Jeśli ktoś Cię parę lat okrada, a potem mówi: no sorry, od dziś nie
    będę. Nawet nie dlatego, że nie chcę, ale ustawodawca mi zakazał.
    Doprawdy... Jest git?

    CZy nie można było jakoś przeliczyć kredytu

    Poczytaj jak Węgrzy rozwiązali problem.