  • 1. Data: 2009-12-10 14:41:42
    Temat: nBank bez belki. Warto?
    Od: "u" <...@w...yz>

    Czy to ma sens? Gdzie haczyk? Co po 26 lutego ?
    http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/czysty_zysk.htm

  • 2. Data: 2009-12-10 14:49:32
    Temat: Re: nBank bez belki. Warto?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "u" <...@w...yz> napisał w wiadomości
    > Czy to ma sens? Gdzie haczyk? Co po 26 lutego ?
    > http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/czysty_zysk.htm

    suaby %.

  • 3. Data: 2009-12-10 14:52:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "u" news:hfr1bo$20b$1@news.onet.pl

    > Czy to ma sens?

    Nie ma.

    > Gdzie haczyk? Co po 26 lutego ?
    > http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/czysty_zysk.htm

    Słaby %.

  • 4. Data: 2009-12-10 14:59:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    u wrote:
    > Czy to ma sens? Gdzie haczyk? Co po 26 lutego ?
    > http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/czysty_zysk.htm

    Panowie a ile moze byc maksimum na koncie by nie bylo belki?

    Tak z glowa - wplacam X i odsetki dopisywane codziennie nie spowoduja
    przekrocznia progu przez kilka tygodni - miesiac. Tak nie chce mi sie liczyc,
    gdzies sa kalkulatory?

  • 5. Data: 2009-12-10 15:25:24
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/ff538528bae094cc#

  • 6. Data: 2009-12-10 15:39:07
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Mariusz Tasarz wrote:
    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/ff538528bae094cc#

    dzieki

    wyliczylem kalkulatorem lepszalokata.pl ze miesiecznie zaoszczedze ponad 100zl
    ale czy warto... wiem ze inni daja ponad procet wiecej (Meritum) ale zakladanie
    kont, wizyta w oddziale bleeeeee.

    Zawsze 100zl w kieszeni :)

  • 7. Data: 2009-12-10 15:52:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papkin wrote:

> [...]
    >
    > Tak z glowa - wplacam X i odsetki dopisywane codziennie nie spowoduja
    > przekrocznia progu przez kilka tygodni - miesiac. Tak nie chce mi sie

    jeśli chodzi o mBank to odsetki są dopisywane do eMax czyli nigdy nie
    nie przekroczą kwoty bezbelkowej.

  • 8. Data: 2009-12-10 17:34:37
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

    > ale czy warto... wiem ze inni daja ponad procet wiecej (Meritum) ale
    > zakladanie kont, wizyta w oddziale bleeeeee.
    >
    > Zawsze 100zl w kieszeni :)

    W przypadku Meritum procedura zakładania lokat jest w pełni zdalna:
    wypełniasz wniosek, dostajesz mailem numer rachunku, robisz przelew,
    dostajesz mailem potwierdzenie założenia lokaty. Jeśli nie jest dla Ciebie
    problemem zamrożenie kasy na lokacie na okres 5-6 miesięcy, to IMHO warto.

  • 9. Data: 2009-12-10 19:37:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ciebie problemem zamrożenie kasy na lokacie na okres 5-6 miesięcy, to
    > IMHO warto.

    az pol roku? To w mBanku nie ma zadnego kaganca (polbach ale czytalem regulamin
    chyba dokladnie :P).

  • 10. Data: 2009-12-11 07:59:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.12.09 15:59, Papkin pisze:
    > Tak nie chce mi sie
    > liczyc, gdzies sa kalkulatory?

    Napisz wprost, że nie potrafisz policzyć, a nie tłumacz się lenistwem.
    Chętniej Ci ktoś odpowie :P

    --
    Pete