  • 1. Data: 2009-12-10 14:37:48
    Temat: Re: [Historycznie] Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hfr0ig$9fg$...@a...org...

    > Z tych co mi nie zabrali ;-)
    > to u mnie wychodzi na BPH Polcard,
    > debetówka wypukła, z 1997.

    Moja pierwsza karta to chyba PKO Express. Visa, debetowa, płaska.

  • 2. Data: 2009-12-11 10:26:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w
    > Moja pierwsza karta to chyba PKO Express. Visa, debetowa, płaska.

    Tak mi sie cos kojarzy ze Express to nie byla ani visa ani
    platnicza, a tylko do bankomatow PKO.
    No chyba ze to jakis wczesniejszy Express, a pozniej byla visa
    Express.

    Z tym pierwszym expressem to pamietam jak ja probowalem przedluzyc
    czy skasowac - trzy osoby w kolko mnie sobie przekazywaly az w
    koncu ktoras sobie przypomniala co to jest :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-12-11 15:53:34
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > tylko do bankomatow PKO.
    > No chyba ze to jakis wczesniejszy Express, a pozniej byla visa Express.

    '96/97 to juz na 99% byla visa (wtedy taka wyrabialem)

    > Z tym pierwszym expressem to pamietam jak ja probowalem przedluzyc czy
    > skasowac - trzy osoby w kolko mnie sobie przekazywaly az w koncu ktoras
    > sobie przypomniala co to jest :-)

    To na pewno nie bylo w tym samym oddziale, w którym ja mialem konto - u
    siebie to ja bylem "pionierem" :-)

    Pozdro

    Maseł