  • 1. Data: 2009-12-10 15:01:48
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Gru, 15:29, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Pamiętacie swoją pierwszą kartę płatniczą ?

    1994 albo 1995 - PBK START, do bankomatu na pewno, do płatności nie
    pamiętam. Do tych ostatnich uzywałem PBK HERMES.

    Pierwsza kredytówka - Psiti Gold - 1998.

  • 2. Data: 2009-12-10 15:17:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "szczurwa"
    b.googlegroups.com

    [ciach]

    Fotki, fotki proszę! :]

  • 3. Data: 2009-12-10 18:38:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "szczurwa"
    b.googlegroups.com

    > [ciach]
    >
    > Fotki, fotki proszę! :]

    Wtedy to byl obowiazek oddzawania kart, ktore utracily waznosc. Ja swoja
    pierwsza karte dostalem w 97 roku i pamietam, ze przy odnawianiu byl
    obowiazek oddawania starej.

    MK

  • 4. Data: 2009-12-10 18:46:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hfrf7m$qej$1@inews.gazeta.pl

    > Wtedy to byl obowiazek oddzawania kart, ktore utracily waznosc. Ja swoja
    > pierwsza karte dostalem w 97 roku i pamietam, ze przy odnawianiu byl
    > obowiazek oddawania starej.

    Nie wiem czy we wszystkich, ale przynajmniej w oddziale ING który
    nawiedziłem ostatnio też byłem zobligowany do oddania karty płatnicznej...
    :)

  • 5. Data: 2009-12-10 18:46:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wtedy to byl obowiazek oddzawania kart, ktore utracily waznosc. Ja swoja
    > pierwsza karte dostalem w 97 roku i pamietam, ze przy odnawianiu byl
    > obowiazek oddawania starej.

    Ja swoje z lat typu 1997/1998 mam, więc albo nie dotyczyło to kart
    debetowych płaskich albo już wtedy wpadłem na to aby zastrzegać jako
    zagubione, nie pamiętam.

  • 6. Data: 2009-12-10 18:59:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja swoje z lat typu 1997/1998 mam, więc albo nie dotyczyło to kart
    > debetowych płaskich albo już wtedy wpadłem na to aby zastrzegać jako
    > zagubione, nie pamiętam.

    Mam z 99/00 ale nie pamietam czy to byla pierwsza czy druga...szkoda
    wielka, ze musialem oddac moja pierwsza karte bankomatowa (nie byla to
    debetowka). Byla taka ladna ze stokrotka ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-12-10 19:15:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie wiem czy we wszystkich, ale przynajmniej w oddziale ING który
    > nawiedziłem ostatnio też byłem zobligowany do oddania karty płatnicznej...
    > :)

    no w końcu jest ona własnością banku i należy ją oddać na każde jego
    żądanie ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-12-10 19:24:32
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hfrhd3$27nl$1@opal.icpnet.pl

    > no w końcu jest ona własnością banku i należy ją oddać na każde jego
    > żądanie ;-D

    Jak najbardziej i ja to nawet szanuję. Czuję jednak lekki dyskomfort...
    chyba mBank za bardzo mnie rozpieścił :)

  • 9. Data: 2009-12-10 19:27:46
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Gru, 16:17, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    Nie mam..:-( Wtedy po ekspiracji niszczylem karty, dziś żaluję..!

  • 10. Data: 2009-12-10 19:32:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Nie mam..:-( Wtedy po ekspiracji niszczylem karty, dziś żaluję..!

    Za ten czyn będziesz się w piekle smażył. Nie wiem czy masz tego świadomość
    ;)

    PS.
    Jak masz dobre układy "z górą" to w najlepszej sytuacji wieczność w czyścu
    masz zagwarantowaną ;)