  • Data: 2018-11-26 14:12:51
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 13:16:07 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Kart mam obecnie 17 (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13 instytucji.
    > O czymkolwiek MUSZĘ pamiętać przy:
    > - KK bgż - żeby ją w przeciągu kilku miesięcy zamknąć (zamknąłbym już, ale
    obiecałem pani, że potrzymam do nowego roku),
    > - KK ING - żeby wypykać w rok 2400, co już zrobione i w tym tygodniu idę zamknąć
    (żeby zdążyć przed początkiem roku ze sprzątaniem),
    > - KD CA - 1 pyk/mc i 1k wpływu - właśnie je zamykam,
    > - KD milka - 1 pyk/mc i 1k wpływu - ale z moneyback.

    Wymieniłeś "pamiętanie" o 4 kartach a pozostałe kilkanaście nie wymagają obsługi?

    > Ja też dla 5% zniżki jestem skłonny płacić blikiem zamiast kartą.

    W biedronce wykonuję miesięcznie pewnie ze 20 transakcji na kwotę łączna ok 1000zł
    Za 30zł zwrotu nie ma opcji żebym się męczył z BLIKiem w Biedronce
    Ale szanuję tych co takie hobby mają

    > Apki mobilne mogę podzielić na:
    > - niewymagające hasła - curve,
    > - wymagające hasła dokładnie 4-cyfrowego - mille, iko (czyli PKO i inteligo), ing,
    > - wymagające hasła cyfrowego o min. długości 4 znaków - santander, bgż, CA,
    > - wymagające hasła cyfrowego o min. długości 5 znaków - mBąk, orange,
    > - wymagające hasła takiego samego jak w ST - citi, N26.
    >
    > Do lion's apki nie ma, do kantoru aliora nie chce mi się zainstalować na tablecie.

    Z tabletem na zakupy chodzisz? W sumie nic mi do tego , szanuję takie hobby;)
    Z tego co napisałeś wyżej wynika że jednak sa banki wymagające "idiotycznego hasła" w
    apkach
    Pomijam fakt że do idąc do sklepu najczęściej komórki nie biorę a i w instalowaniu
    "apek" jestem oszczędny.

    > Wracając do moneyback - to jest bonus, a nie obowiązek - więc aby zarobić, trzeba
    choć troszkę się tym zająć.

    I o tym własnie piszę że wg mnie gra nie warta świeczki.

    > Akurat konto w milku zakładałem dla 200zł bonusu oraz z chęci przetestowania - bo
    wciąż szukam banku sensownie traktującego klienta. A tego bez osobistej styczności
    nie poznasz.
    > Tutaj sprawdza się przypowieść "byłeś wierny w małych sprawach, nad wielkimi cię
    postawię" - jeśli bank porządnie obsługuje promocje i nowego klienta, to jest szansa,
    że porządnie się zachowa w razie kłopotów.

    > Tutaj bowiem nie pomoże nawet bycie klientem "premium" (o co nietrudno, w
    większości banków wystarczy ping-pong 10k/mc - więc inwestując w to 1000zł można mieć
    dwa takie konta, a ping-pong załatwiają zlecenia stałe ;) - np. taki ing zapytany o
    ofertę premium w poczcie ST odsyła na infolinię - i to na zwykła, a nie na premium. A
    będąc klientem "premium" w PKO z większości placówek zrobisz "w tył zwrot" - "pan
    jest klientem premium, a my tutaj tylko zwykłych obsługujemy"...

    A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"?
    Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
    Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla
    mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

    > Więc 200zł od milka dostałem - a teraz jeszcze dołożą 360zł.
    > I to dokładnie za to, co Ty robisz - czyli płacenie debetówką w sklepie.
    > I dla pełnego wyjaśnienia - zwrot 5% za blik i 2% za debetówkę jest za każdą
    płatność osobno - nie ma żadnego wymagania, by zapłacić N razy na miesiąc czy
    minimalnie wydać X zł.

    > Bo wciąż też nie potrafię zrozumieć, jakie to jest szanowanie swojego czasu, gdy
    czyta się grupę dyskusyjną i nie wyciąga z tego żadnych korzyści. Czysta strata
    czasu. Choć może to po prostu hobby - tak samo jak wyjadanie wisienek. Należy tylko
    sobie zdać sprawę z różnicy między słowami "musieć" i "móc" - bo bez tego wychodzi
    trollowanie.

    Oj tam oj tam. Rozpisałeś się a ciągle mnie nie przekonałeś że warto posiadać 17kart
    (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13 instytucji.
    Ą że to grupa dyskusyjna to pozwól że od czasu do czasu coś tu naskrobie.