  • Data: 2018-11-26 13:16:05
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 22:46:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    na 90-dniowych. Ale przyjemniej zapłacić za bilet 237,50zł zamiast 250zł - chyba że
    jesteś już takim sybarytą, że nie dostrzegasz tak drobnych przyjemności ;P

    > Dostrzegam różnicę 12zł
    > Tyle tylko żeby taka różnica wyszła to musiałes wnioskować(czas) o karte, musisz tą
    kartą męczyć się płaceniem blikiem w biedronce(czas) min 10 razy na miesiąc(?)

    Echh, znów mieszasz - trollujesz czy chcesz zrozumieć, o co chodzi?

    Kart mam obecnie 17 (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13 instytucji.
    O czymkolwiek MUSZĘ pamiętać przy:
    - KK bgż - żeby ją w przeciągu kilku miesięcy zamknąć (zamknąłbym już, ale obiecałem
    pani, że potrzymam do nowego roku),
    - KK ING - żeby wypykać w rok 2400, co już zrobione i w tym tygodniu idę zamknąć
    (żeby zdążyć przed początkiem roku ze sprzątaniem),
    - KD CA - 1 pyk/mc i 1k wpływu - właśnie je zamykam,
    - KD milka - 1 pyk/mc i 1k wpływu - ale z moneyback.

    Teraz o moneyback w milku.
    Tak samo jak Ty twierdzę, że płacenie blikiem to kiszka w porównaniu z płaceniem
    kartą.
    To RobertS taki był z płacenia blikiem zadowolony - ale nie z powodu wygody tylko 5%
    moneybacku.
    Ja też dla 5% zniżki jestem skłonny płacić blikiem zamiast kartą.

    Wciąż też nie wiem, w jakim banku masz to twoje wspaniałe jedyne (uważaj, bo z tym
    może być jak z Jedynem Pierścieniem Saurona ;) konto - widocznie to ten bank wymaga
    idiotycznego hasła.
    Apki mobilne mogę podzielić na:
    - niewymagające hasła - curve,
    - wymagające hasła dokładnie 4-cyfrowego - mille, iko (czyli PKO i inteligo), ing,
    - wymagające hasła cyfrowego o min. długości 4 znaków - santander, bgż, CA,
    - wymagające hasła cyfrowego o min. długości 5 znaków - mBąk, orange,
    - wymagające hasła takiego samego jak w ST - citi, N26.

    Do lion's apki nie ma, do kantoru aliora nie chce mi się zainstalować na tablecie.
    Kiedyś testowałem jeszcze nesta, ale już nie pamiętam (apka fatalna).

    Wracając do moneyback - to jest bonus, a nie obowiązek - więc aby zarobić, trzeba
    choć troszkę się tym zająć.
    Akurat konto w milku zakładałem dla 200zł bonusu oraz z chęci przetestowania - bo
    wciąż szukam banku sensownie traktującego klienta. A tego bez osobistej styczności
    nie poznasz.
    Tutaj sprawdza się przypowieść "byłeś wierny w małych sprawach, nad wielkimi cię
    postawię" - jeśli bank porządnie obsługuje promocje i nowego klienta, to jest szansa,
    że porządnie się zachowa w razie kłopotów.
    Tutaj bowiem nie pomoże nawet bycie klientem "premium" (o co nietrudno, w większości
    banków wystarczy ping-pong 10k/mc - więc inwestując w to 1000zł można mieć dwa takie
    konta, a ping-pong załatwiają zlecenia stałe ;) - np. taki ing zapytany o ofertę
    premium w poczcie ST odsyła na infolinię - i to na zwykła, a nie na premium. A będąc
    klientem "premium" w PKO z większości placówek zrobisz "w tył zwrot" - "pan jest
    klientem premium, a my tutaj tylko zwykłych obsługujemy"...
    Więc 200zł od milka dostałem - a teraz jeszcze dołożą 360zł.
    I to dokładnie za to, co Ty robisz - czyli płacenie debetówką w sklepie.
    I dla pełnego wyjaśnienia - zwrot 5% za blik i 2% za debetówkę jest za każdą płatność
    osobno - nie ma żadnego wymagania, by zapłacić N razy na miesiąc czy minimalnie wydać
    X zł.

    Bo wciąż też nie potrafię zrozumieć, jakie to jest szanowanie swojego czasu, gdy
    czyta się grupę dyskusyjną i nie wyciąga z tego żadnych korzyści. Czysta strata
    czasu. Choć może to po prostu hobby - tak samo jak wyjadanie wisienek. Należy tylko
    sobie zdać sprawę z różnicy między słowami "musieć" i "móc" - bo bez tego wychodzi
    trollowanie.