  • Data: 2018-11-26 22:13:14
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:34:18 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > BLIKiem można też płacić na popularnym portalu aukcyjnym, wydanie 600
    > zł/m-c to prościzna

    Ale to nie o to chodzi, żeby więcej wydać, tylko o to, żeby dostać zwrot za robienie
    tego samego co zwykle.
    Np. od grudnia mam do "obrobienia" zwroty z mille i bgż - można kazać żonie płacić
    inną kartą i gotowe - no, jedynie kasę na koncie zapewnić.
    Ale żeby blikiem płaciła to musi mieć porządną zachętę - za 2% to by mi się nie
    chciało jej uczyć tego, ale za 5% to już co innego.
    A biedronek jest o tyle dobry, że tam kupujemy.
    Póki nie obsługiwał kart, karty nie miałem.
    Póki nie obsługiwał blika, promocje "blikowe" miały sens tylko wtedy, gdy wystarczał
    zakup biletu 3-miesięcznego.
    Bo do netu jednak karta i chargeback, śpi się spokojniej.