  • Data: 2018-11-26 20:33:11
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A że wypadki się zdarzają, pokazało przejęcie db przez santandera. Póki co
    utrzymują taryfy z db, ale kto wie, co im do łba strzeli.
    > [...]przegapiłem promo kart mc iq z db.
    > Więc jak dają darmowe to trzeba brać.
    > A jak dają porządne wisienki to warto wziąć - i zaraz posprzątać.

    Darmowe karty IQ tylko do końca okresu ważności. Przedłużenia umowy na
    nie Santander nie przewiduje. :(
    Przynajmniej tak mi powiedzieli przez telefon.

    > [...]
    > Ciekawa technologicznie karta też jest interesująca, teraz od N26 dostałem z
    przezroczystego plastiku, widać cewkę NFC - można np. dziecku pokazać, na jakiej
    zasadzie to cudo działa.

    Miałem kiedyś taką przezroczystą od któregoś z banków Czarneckiego, ale
    to było baardzo dawno.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/